Wpis z mikrobloga

@Arveit: Wszystkie wiedźminy miały #!$%@? systemy walki, więc nie mam jakiś większych nadzei pod tym względem. Dla mnie system walki jest troche bardziej istotny niż grafika/ilość bugów, więc chciałbym mieć jakieś rozezanie przed kupnem.
@K_Feras_P: w sumie to jak widać po komentarzach wyżej, system walki to mocno subiektywne odczucie. Dla jednych jakaś gra będzie drewniana, a inni będą czerpać z niej przyjemność. Dla mnie np. WoW czy Guild Wars 2 mają w #!$%@? drewniany system walki, a moim znajomym się te dwie gry bardzo podobają ¯\_(ツ)_/¯
Opisywanie systemu walki w Gw2 jako drewnianego to jakaś herezja xD


@K_Feras_P: XD no widzisz. A mi się w #!$%@? ten system walki nie podoba. Jak widzisz, to subiektywne odczucie i nie ma co oceniać takiego mocno personalnego aspektu po ocenach innych.
@K_Feras_P: ja lubię dynamiczne walki, gdzie mnie nie ogranicza żadna rotacja skilli i jakieś absurdalne cooldowny. W dodatku ważna jest też dla mnie łatwość operowania kamerą w grach 3D (pomijając fakt, że nie lubię gier 3D zbytnio, właśnie z powodu zwykle #!$%@? walki i operowania kamerą).

Najlepszy system walki jaki spotkałem do tej pory, oczywiście w moim subiektywnym odczuciu, był w grze TERA Online, drugie miejsce miał The Elder Scrolls Online.