Wpis z mikrobloga

zresztą już nawet na transakcjach za 30parę złotych są wały robione, więc serdecznie dziękuję już za tę współpracę, miałem naliczoną przez system transakcję i zwrot około 3 zł.... po czym transakcja ta po 2 dniach wyparowała bez żadnego info z systemu, co na to #goodie ? proszę zareklamować... po reklamacji uznane 30 gr i także brak możliwości ponownej reklamacji, tfu
@PNEUMA40 właśnie o to chodzi, a poza tym to już nawet kit z tym że oni mogą bez powodu przypisać wszystkiemu 1% co jest niby nie do zweryfikowania, ale usuwanie z konta użytkownika naliczonej transakcji bez żadnej i informacji powoduje że taka firma jest zupełnie niewiarygodna
@Goodie_pl: ok a dlaczego o tym nie informujecie na stronie że można to sobie przed zakupem sprawdzić, nie uważacie że tak byłoby uczciwie? Ja uczciwie informuję, że ten za 187 faktycznie wyszło że jest "non-affiliated", natomiast produkt który mi bez słowa usuneliście a po reklamacji zatwierdziliscie na 1% jest "Lucky for you! This product is an affiliated product." i zresztą tak był prawidłowo automatycznie naliczony, no ale usunęliście go bez słowa
I tu nie chodzi o te 2 czy 3 zł za tę transakcję, tylko brak rzetelnego info - dopiero tutaj teraz 1x widzę że można to zweryfikować, brak wiarygodności - no sorry ale usuwanie z konta naliczonych transakcji jakbym wtedy zrobił ich więcej to bym zwyczajnie tego nie zauwazył że zniknęła, a na dodatek po reklamacji naliczacie 7x mniejszą stawkę (wbrew informacji z linka który podaliście), przy wyżej kwocie byłaby to ogromna
@Goodie_pl: #!$%@?. Przy KAŻDEJ większej sumie nie naliczacie poprawnie caschbacku albo w ogóle! Pieprzone cwanaiczki... I zawsze to bzdurne tłumaczenie że niby partner ali nei przystapil do akcji, #!$%@? jego mac..
@moj-login123456: sprzedawca jest prawidłowy, transakcja dokonana tak jak dziesiątki innych, mija 6 dni i się nie ukazała w oczekiwanych, a jak zrobię reklamację to dostanę 1%..
@Goodie_pl: co proponujecie zrobić żebym miał pełną kwotę, a nie 1%?
@Goodie_pl: dlaczego w takim razie przy poprzedniej uznanej reklamacji i zweryfikowanym sklepie na Ali reklamacja jest cały czas zatwierdzona na 1%? Przy zamówieniach na kwoty dziesiątek zł wszystko dzieje się z automatu, a już w setkach są same problemy i szarpanie o reklamacje.
@DomeN słuchaj to jest #scam Jakiej Ty odpowiedzi oczekujesz? "Tak, walimy w choooja, premie się muszą zgadzać, realny Cashback u nas to poniżej 1%, bo część oddzucimy, część 1% policzymy, zapraszamy ponownie". Oficjalnie będę zapraszac do składania reklamacji i będą obiecywać pomoc i tyle moga. Biznes is biznes. Najgorzej że setki ludzi teraz przed świętami nabili im niezła kasę i nadal nabijają, więc są zarobieni.

Ps. Ty się ciesz na razie z
@DomeN słuchaj, każdy jest w stanie sam szybko zweryfikować że Goodie po prostu kłamie z tym, że sklep im ODRZUCA i oni też muszą ODRZUCIĆ

Pewnie wiele osób wie o czym mówię, jak się wkurze to to napiszę. Narazie szczam na tem scam i te drobne co mnie walneli, ale są też i tacy co walnęli Goodie na te zwroty, więc aby kasa zgadzała to oni po prostu losowo odrzucają innym zwroty
@DomeN: Jeśli uważasz, że naliczono Ci błędnie kwotę cashback, wyślij maila na kontakt@goodie.pl i umieść w nim następujące informacje:
 1) adres e-mail, którego używasz w aplikacji goodie,
 2) numer lub screen transakcji w goodie, której dotyczy problem,
 3) screen koszyka zakupów z danymi produktami (np. na Allegro),
 4) opcjonalnie screen potwierdzenia płatności (wymagane przy zakupach na dużą kwotę).