Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko236
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
SuperusMirkus
SuperusMirkus

SuperusMirkus

Dołączył 9 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 16
  • Znaleziska 0
  • Mikroblog 16
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 3
SuperusMirkus
SuperusMirkus
SuperusMirkus 23.02.2021, 17:07:18
  • 3
Poziom serwisu goodie jest żenujący. Łamią swój regulamin i mają to gdzieś. Dwie reklamacje, dwie uznane, a kwota zwrotu nadal nieprawidłowa. Kilka razy udowadniałem, że mój zakup nie był z grupy "non affiliated" ale to nie ma znaczenia. Po prostu większe cashbacki mają trafiać do goodie, a nie do użytkownika.

#goodie
SuperusMirkus - Poziom serwisu goodie jest żenujący. Łamią swój regulamin i mają to g...

źródło: comment_16141000300HebW9fuutbf5IraZr29Bt.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

SuperusMirkus
SuperusMirkus
SuperusMirkus
Autor
24.02.2021, 19:56:28
  • 2
@Goodie_pl: Pisałem już nie raz. Za każdym razem wklejano mi tę samą pieśń o zakupie z kategorii "non non affiliated". Jak podsyłałem im tego linka, który wskazywał, że jednak sklep i zakup nie jest z tej grupy i źle naliczono cashback, to dostawałem info, że goodie poprawnie naliczyło cashback... czyli nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi. Reklamacja naliczenia została uznana dwa razy (druga po 2 miesiącach sic!),
  • Odpowiedz
SuperusMirkus
SuperusMirkus
SuperusMirkus 10.01.2021, 10:47:11
  • 0
Jakiś czas temu opisywałem swój przypadek z goodie. TL;DR - uznali moją reklamację ale nie naliczyli mi kwoty podanej w żądaniu reklamacyjnym.

Próbuję rzeczowo korespondować via messenger z obsługą goodie (to awykonalne) i dowiedziałem się dziś o czymś co może zainteresować użytkowników tego serwisu.

Moja reklamacja została uznana, co musiałem kilka razy podkreślić w wymianie wpisów na messenger i pozwolę sobie zacytować odpowiedź obsługi - "Reklamacja została uznana w tym sensie, że goodie potwierdziło
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

SuperusMirkus
SuperusMirkus
SuperusMirkus 17.12.2020, 16:36:14
  • 0
@Goodie_pl: Czas opisać swój przypadek z goodie.

Wersja tl;dr - goodie źle naliczyło cashback, uznali reklamację i pozostawili te złe naliczenie, wypinając się na uznaną reklamację.

11.11.2020 kupiłem sobie itema na Aliexpress za ok. 455zł. Goodie naliczyło 4,51zł cashbacku. Tego dnia złożyłem reklamację i zawnioskowałem o naliczenie rzetelnej kwoty w wysokości 40,95zł. 30.11.2020 reklamacja została rozpatrzona POZYTYWNIE, a transakcja została przeniesiona do "Zatwierdzonych". Super pomyślałem ale zaraz później spojrzałem na kwotę -
SuperusMirkus - @Goodie_pl: Czas opisać swój przypadek z goodie.

Wersja tl;dr - go...

źródło: comment_16082230091l7quUu4iuVU3c8Z4xd1AX.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

SuperusMirkus
SuperusMirkus
SuperusMirkus
Autor
18.12.2020, 16:25:15
  • 0
@Goodie_pl: Weryfikowałem za pomocą tego linku, co wklejałeś i wg tej strony jest zrzeszony, co serwis potwierdził uznaniem poprzedniej reklamacji.
  • Odpowiedz
SuperusMirkus
SuperusMirkus
SuperusMirkus 26.09.2019, 08:54:30
  • 0
Czy jest jakiś sposób, by zmienić serwer gry tak aby nie łączyć się z tym, na którym grają ruscy? 99% przypadków, gdy gram z pier......m kacapem, to wtopa i punkty w plecy. Jak tylko widzę w nicku "билет", to już wiem że albo wtopa albo będzie mocno pod górę. Jak widzę cyrylicę to tak samo. Często dołączają do gry i nie robią nic, a po kilku sek. bot, który często gra lepiej
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

yeloneck
yeloneck
26.09.2019, 09:17:16
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
SuperusMirkus
SuperusMirkus
SuperusMirkus 18.11.2016, 20:34:19
  • 1
@PlanetPlus: Podjąłem trzy próby kontaktu. Poprzez formularz "pomoc i kontakt", poprzez "formularz naliczania cashback" oraz wysłałem mail z opisem problemu i zrzutem ekranu z Aliexpress na adres biuro@kartaplus.pl. Zero odzewu. Gdzie jeszcze można zgłosić problem?
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

STALKER_LC
STALKER_LC
STALKER_LC
17.11.2016, 12:21:39
  • 4
Czo ten planet? (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

PS. Naliczcie w końcu te zaległe transakcje z 11.11. Na maile też nie odpowiadacie...

#planetplus
STALKER_LC - Czo ten planet? (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

PS. Naliczcie w końcu te zaległe transak...

źródło: comment_6qa7hzS1XZ27jX0eaSco1HeRebDtrsdU.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

SuperusMirkus
SuperusMirkus
SuperusMirkus 17.11.2016, 15:03:45
  • 1
@STALKER_LC: Dołączam się do pytania. Zakupy zrobione 11, reklamacje złożone poprzez "formularz naliczania cashback" i "pomoc i kontakt". Do dziś żadnego odzewu. Powoli zaczyna przypominać to sytuację z BILONOWO.PL, gdzie zrobili promocję i wypieli się po niej, nie naliczając cashbacku, nie odpowiadają na żadną formę kontaktu i poblokowali komentarze na FB. W sumie to tylko na GA się jeszcze nie zawiodłem ale jak tak dalej pójdzie to trzeba będzie olać
  • Odpowiedz

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 17.11.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking