Wpis z mikrobloga

@grzmotojebca: Za ile znalazłeś? Z tego co się orientowałem to pomiędzy K i KF nie ma żadnej różnicy oprócz ewentualnych leciutkich różnic w temperaturach na plus dla wersji KF, to dokładnie ten sam procesor z prawdopodobnie uszkodzoną grafiką która została wyłączona
@starterX8: xD i7 4790k będzie zdychać... chyba żyjesz w alternatywnej rzeczywistości, bo intel od tamtego momentu rozwija się po kilka procent gen do gen.

Tak naprawdę jak masz ten procesor to jeszcze 3 lata sobie możesz na nim pograć.
Sam miałem bardzo długo 4790k, kwestia tego aby go sobie obrać z IHS-a dać CLU i podkręcić.

@kamil514: nie słuchaj tych gości. Ja sam przesiadłem się z 4790k na wyższy model
wonsztibijski - @starterX8: xD i7 4790k będzie zdychać... chyba żyjesz w alternatywne...
@wonsztibijski: Nie znam się na podkręcaniu mój 4790k od nowości jest na fabrycznym zegarze i nie rozumiem połowy zwrotów których użyłeś xD ale tak jak napisałem wyżej, mam już nowy komputer na topowych podzespolach który tylko czeka na nowa kartę, aktualny komp popracuje jeszcze miesiąc dwa i leci na sprzedaż
@wonsztibijski: czyli co? jednak lepiej sie przesiac z i5 4570 na i7 i probowac krecic? tylko ja na bank go sam nie oskalpuje :D
@kamil514: kolego mam to samo, jakis czas temu tez chcialem nowego kompa wlasnie, ale jak poskladalem bez karty to wyszlo mi ponad 6k :D to teraz probuje cos ugrac na tym moim starym sockecie
Mogę napisać ze już znam odpowiedz na pytanie które zadałem, 45fps przy najniższych ustawieniach na badlandsach, gra wcale nie wyglada źle, da się grać :)
@Fennrir: Kup taką na jaką ciebie stać i nie przejmuj się na litość boską bottleneckiem, bo tam gdzie on występuje to ciebie to nie obchodzi krótka piłka.

Ludzie mają nasrane bo wiesz jakbyś miał i9 zamiast i5 to miałbyś 10 FPS więcej xD
No i co z tego jak żadna różnica powyżej tych 60.
To nie jest powód do tego aby kupić używanego paździerza bo na wykresiku będzie 89% użycia GPU,