Wpis z mikrobloga

Mój Tata wspominał kiedyś o urządzeniu które bada głębokość i czy znajdują się w danym miejscu ryby. Ja nie znam się na wędkowaniu zupełnie, znalazłem jakieś urządzenie o nazwie Deepeer Fishfinder Start i zastanawiam się czy to rzeczywiście się sprawdza. Chciałbym kupić mu prezent na 50 urodziny. Mógłby ktoś rzucić pomysłem lub podzielić się spostrzeżeniami co do tego typu urządzeń? Bardzo by mi to pomogło. #ryby #wedkarstwo
  • 22
@babajaro: @Aztec26626: @Naciass: kumpel od wędkowania ma oryginalnego deepera i teraz tak absolutnie poważnie, nie ma ŻADNEJ różnicy w ilości ryb/brań przed i po używaniu sondy. Jest to fajna zabawka, która daje jakiś ogólny wgląd na dno zbiornika, jego ukształtowanie itp. Próbowaliśmy łapać na spadkach gdzie ksiazkowo jest najwiecej dużej ryby i #!$%@? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Reasumując temat, jest to gadget który nie poprawi
@babajaro: Pokazuje śmieszne ikonki rybek ale nie oszukujmy się jest to uja warte. Mi osobiście wydaje się to zbędne, gdyż każdy w miarę szanujący się wędkarz ma swoje łowiska, miejscówki i po 30 wyjeździe wiesz czy są „patyki” czy muł po kolana :) Na nowe miejscówki może by się to przydało ale na pewno nie jest to MUST HAVE!

W tych pieniądzach to można kupić już jakieś wypasione krzesło z gadgetami
@Aztec26626: kuchenka, kurtka podgrzewana, sygnalizatory bran bezprzewodowe, jakiś tripod, wodery, namiot karpiowy, ponton, łódź zanetowa... Ciężko coś doradzić jak nie wiemy jaka metodę połowu preferuje, zaczyna czy łowi od 30 lat i jest niereformowalny?
@dzazzio reformowany to jest, łowi tylko na jakiś niewielkich zbiornikach, blisko domu. Stawy, małe jeziorka, rzeki. W sumie to łowi od dziecka, ale kilka lat temu to jeszcze miał swoją starą drewnianą wędkę xD