@Hambercios: XIX w. w wydaniu polskich operatorów komórkowych. Żebym to jeszcze mieszkał na jakimś totalnym wydupiu z jedną kreską zasiegu, ale według mapek ze strony czcigodnego @play_polska jestem w zasiegu sieci 5G, z której mogę obecnie korzystać, ale której oczywiście w mojej okolicy nie uświadczę
@Hambercios: XIX w. w wydaniu polskich operatorów komórkowych. Żebym to jeszcze mieszkał na jakimś totalnym wydupiu z jedną kreską zasiegu, ale według mapek ze strony czcigodnego @play_polska jestem w zasiegu sieci 5G, z której mogę obecnie korzystać, ale której oczywiście w mojej okolicy nie uświadczę
@koorekk: nigdy nie miałem w Playu, ale z tego co widzę, jest to najbardziej wadliwa sieć na spółkę z Orange.
@Hambercios: Ciężko wyrokować na podstawie pojedynczego przypadku, ale mogę śmiało stwierdzić, że wszyscy operatorzy to takie małe kłamczuszki ( ͡~ ͜ʖ͡°)
@play_polska: Sprawdzaliście dwukrotnie i jedyne co mogliście poradzić to dorzucić mi 30 zł na konto, z którym mogę kupić sobie pakiet internetu, którego i tak nie jesteście w stanie dostarczyć, a ostatnie próba rozwiązania sytuacji skończyła się "telefonem konsultatnta technicznego, który rozwiąże kwestie techniczne", a sam telefon to było dosłownie 1,5 sekundy dzwonka, którego oczywiście w godzinach pracy nie zdążyłem odebrać, po którym zobaczyłem, że status zgłoszenia zmienił się na zakończony.
@Elements zarejestrowano zgłoszenie serwisowe. Teraz pozostaje czekać na 1,5 sekundową strzałkę od serwisanta i zakończenie zgłoszenia bez rezultatów skomentowane "Niestety nie udało nam się skontaktować" co na pewno wrzucę tutaj, żeby nie podważać niezaprzeczalnej opinii o Play ( ͡~ ͜ʖ͡°)
@koorekk: #typowyplay ¯\_(ツ)_/¯ dlatego niedawno zapytałem na miarko o innego dostawce pakietów dla mojego srajfona i padały głównie #orange i #tmobile
Jest finał sprawy, którego się nie spodziewałem xD Pozwoliłem sobie zamazać numer sprawy i mój numer telefonu, ale świetnie to podsumowuje podejście do klienta. "Jest wolno i nic z tym mirku w twoim przypadku nie zrobimy, bo robimy co możemy."
Oczywiście nikt się ze mną nie kontaktował, żeby była jasność :P
@Elements: Wszystko - niezależnie od nazwy - co będzie miało prędkości trasferu danych powyżej 4/2 (DL/UL) jest dla mnie niemałym wybawieniem w sytuacji kiedy nie mogę założyć stacjonarnego przyłącza.
Super to LTE i 5G we #wroclaw - taki nie za szybkie( ͡º ͜ʖ͡º)
Komentarz usunięty przez moderatora
@koorekk: nigdy nie miałem w Playu, ale z tego co widzę, jest to najbardziej wadliwa sieć na spółkę z Orange.
Sprawdzaliście dwukrotnie i jedyne co mogliście poradzić to dorzucić mi 30 zł na konto, z którym mogę kupić sobie pakiet internetu, którego i tak nie jesteście w stanie dostarczyć, a ostatnie próba rozwiązania sytuacji skończyła się "telefonem konsultatnta technicznego, który rozwiąże kwestie techniczne", a sam telefon to było dosłownie 1,5 sekundy dzwonka, którego oczywiście w godzinach pracy nie zdążyłem odebrać, po którym zobaczyłem, że status zgłoszenia zmienił się na zakończony.
@koorekk: ( ͡° ͜ʖ ͡°) i jak pomuk?
Polecę wszystko oprócz Plus/Play, bo taki duet używam priv+służbowy
Jest finał sprawy, którego się nie spodziewałem xD Pozwoliłem sobie zamazać numer sprawy i mój numer telefonu, ale świetnie to podsumowuje podejście do klienta.
"Jest wolno i nic z tym mirku w twoim przypadku nie zrobimy, bo robimy co możemy."
Oczywiście nikt się ze mną nie kontaktował, żeby była jasność :P
Już sprawdzałem oferty, przeniosę numer na dniach, bo to jest nieśmieszny żart. "Zasieg 5G" xD chyba w mokrych snach marketingowców.
@koorekk: W innych sieciach 5G też za bardzo nie ma, po za kilkoma miastami ale! Deklarują lte i lte jest.
Wszystko - niezależnie od nazwy - co będzie miało prędkości trasferu danych powyżej 4/2 (DL/UL) jest dla mnie niemałym wybawieniem w sytuacji kiedy nie mogę założyć stacjonarnego przyłącza.