Wpis z mikrobloga

Dodzwoniłem się na infolinię neonetu. No i niestety nie mam dobrych wieści. Gość powiedział mi, że nie mają możliwości systemowej, żeby opłacone zamówienia zamienić na rezerwację na następną dostawę i jedyną taką opcją są preordery (szczerze, to nie rozumiem czemu, ale typ nie potrafił mi odpowiedzieć na to pytanie). A nawet gdyby mogli coś takiego zrobić - i tak już jest na to za późno. W tym momencie wszystkie zamówienia, które zostały anulowane - opłata została już 'wysłana' z powrotem do nas, czyli u nich w systemie widnieje jako zamówienie nieopłacone i utraci ono wkrótce swoją ważność.
Jak mu powiedziałem, że nic nam nie da to, że poinformują nas wcześniej niż innych o tym kiedy konsola będzie znów dostępna - powiedział, że niestety nie mogą nam zaoferować 'w zamian' nic innego.
Ogólnie facet był miły, powiedział że rozumie mój zawód i słychać było, że no głupio mu się było po prosu tłumaczyć z takich rzeczy klientom.
W skrócie. #!$%@?ć ich.
#ps5 #neonet
  • 14
@Ryszardzislaw: Z fb neonet: "wyślemy z wyprzedzeniem mailowo ofertę zakupu PS5 z kolejnej partii". To chyba oznacza, że dostaniesz link do kupienia zanim będzie w sprzedaży ogólnej. Czyli nie ma opcji że nie dostaniesz konsoli z następnej partii. Tylko kiedy ta partia będzie dostępna...
@Ryszardzislaw: @puotek: @ye_bunny: Tez się dodzwoniłem, dodam tylko, że przewidują transze na 25.11, ale wtedy zostaną obsłużone osoby z aktywnymi zamówieniami, kiedy będzie kolejna - nie wiadomo.
Powiadomienie „wcześniej” to będzie rozesłanie maili z informacja, że o jakiejś tam godzinie pojawia się konsole w sklepie internetowym - podpisuje się pod J***ć ich.
@Majla: Powiedział, że z ich strony poszły już polecenia spowrotem do payu tak jakby, następnie to oni będą nam zwracać. Więc nie umiał dokładnie określić na kiedy, bo to zależne jest bardziej od payu niż od nich. Ale myślę, że w poniedziałek powinno być.
@karolarz: mi na przykład udało się złożyć zamówienie, mam jego numer i potwierdzenie na mailu, ale płatność PayU nie przeszła, więc zamówienia nie ma. Z tego co rozumiem "oferta" otrzymania maila wcześniej dotyczy tylko tych, którym się udało opłacić, więc osobiście czuję się wyruchany podwójnie
@karolarz: > "wyślemy z wyprzedzeniem mailowo ofertę zakupu PS5 z kolejnej partii"

A to tego wcześniej nie widziałem. Powiedziałem mu po prostu, że to co było napisane w mailach, czyli:

Poinformujemy mailowo w pierwszej kolejności o ponownej dostępności produktu. Uczynimy to przed ogłoszeniem startu sprzedaży kolejnej puli produktu.


nam zbytnio nic nie da. No i odpowiedział, że to jedyne co mogą dla nas zrobić.
@danter: No dokładnie, taki ukłon w stronę klienta, że niech ich c**j strzeli... Chciałbym, żeby Pani z infolinii się myliła, ale wyglada na to, że czeka nas dogrywka :(