Wpis z mikrobloga

konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
hej Mirki z #programowanie
studiuję #logistyka I bardzo mi się podoba, na pewno chcę pracować w tej branży w przyszłości, na tym semestrze mamy podstawy programowania, programujemy aplikacje konsolowe w C++. Troszkę mi się to podoba, lubię to i tak pomyślałem, że wykorzystam ten fakt i pociągnę to dalej. Kiedyś coś tam próbowałem w VBA, głównie na Excelu ale efekty były dużo mniej zadowalające niż teraz - satysfakcji też nie było. I teraz pojawia się pytanie - czy biorąc pod uwagę fakt, że chcę pracować w logistyce (jeszcze nie wiem, co dokładnie będę robił ale nastawiam się na jakąś pracę przynajmniej częściowo biurową) czy jest sens uczyć się C++ (szukałem informacji w internecie, podobno na pierwszy język C# jest lepszy, mogę go też rozważyć) czy kierować się tylko na VBA? Czy warto inwestować czas w to? I jeszcze jedno pytanie, kiedyś przez pół roku uczyłem się niemieckiego sam - efekty były średnie. Później zacząłem chodzić na korki - wtedy zauważyłem, że 1 godzina korków = 4 godziny samodzielnej nauki "bez mentora" (bo oczywiście chodząc na korki trzeva też uczyć się samemu ale sprawa wygląda zupełnie inaczej, gdy ktoś Cię wprowadza i ukierunkowuje czego się uczuć po kolei) i tak samo z językiem programowania, czy warto chodzić na jakieś zajecia indywidualne, grupowe?
#cplusplus #csharp #cpp #vba
  • 9
  • Odpowiedz
@wk26t: ogólnie, język od którego zaczniesz nie ma znaczenia. I tak musisz zacząć uczyć się programowania. Ale fakt C++ jest trudnym językiem, przez co potrafi niektórych zniechęcić do nauki programowania. Zawsze mieć dobrze kogoś, kto pchnie we właściwym kierunku. Choć tu i tak trzeba więcej pracy własnej niż nauki wspólnej. Zostają jeszcze jakieś wykłady - teoria też się przydaje, ale top też zależy od osoby, jedna woli wykład, inna kurs, jeszcze
  • Odpowiedz