@ZajebistyMamSzaliczek: wygląda ok, ale jak cała gra ma mieć takie "słabe" oświetlenie, to może to być męczące na dłuższą metę. Jakiś tam mały fragment w takich ciemnośćiach ok, ale jak cała gra to będzie to irytować gracza.
@Nefju @MrNobody333: Wydaje mi się że głównym problemem tutaj jest kompresja obrazu przez co mało co widać na nagraniu. Chociaż może jednak poeksperymentuję z tą jasnością, dzięki :)
@MamoBlokTechnicznyNaJutro: Nikt nie mówił że każda gra musi być "odkrywcza", ale fakt póki co na razie grze brakuje "tego czegoś". Aktualnie jeszcze eksperymentuję żeby znaleźć ostateczny kierunek w którym bym chciał pójść. Może faktycznie klimat walk rycerzy już się przejadł ( ͡
@ZajebistyMamSzaliczek: ładne animacje, ciekawe modele, graficznie nie pasuje mi tylko środowisko low-poly bez wygładzania krawędzi i bez tekstur. No wygląda to mocno kiczowato szczególnie przy tak dużych kontrastach w oświetleniu. Jak na taki prosty system hack'n'slasha i punkt wyjściowy do czegoś to bardzo fajne.
Spróbuj pobawić się postprocessingiem tego na końcu, np. efekt post process Color Grading który dodaje się do kamery. Zmniejszyć kontrast żeby rozjaśnić cienie albo zwiększyć Gammę. Dodatkowo nadać tym ciemnościom jakiś kolor jak tutaj na obrazku ktoś ciekawie zrobił
Jak wam się podoba taka mechanika i klimat gry?
#gry #gamedev #tworczoscwlasna #unity3d
@MamoBlokTechnicznyNaJutro: Nikt nie mówił że każda gra musi być "odkrywcza", ale fakt póki co na razie grze brakuje "tego czegoś". Aktualnie jeszcze eksperymentuję żeby znaleźć ostateczny kierunek w którym bym chciał pójść. Może faktycznie klimat walk rycerzy już się przejadł ( ͡
Dzięki za konstruktywny feedback, na pewno zwrócę uwagę na te rzeczy :)