Wpis z mikrobloga

Jakieś #!$%@? klatki 13m2 z łóżkiem na suficie i kiblem przy lodówce za 1400 złotych, a płacą wszędzie możliwie najmniej. Obecnie studiuję zaocznie, pracuję już w kierunku i chciałbym za rok-dwa z moją przenieść się do dużego miasta, ale to jest jakiś obłęd. Wynajęlibyśmy kawalerkę (2k) to pewnie starczyłoby na jedzenie i środki czystości XD

A te zarobki to serio są większe w dużych miastach (sprzedaż,marketing - ja, ona finanse,ksiegowosc) i da sie wyzyc normalnie?

#gdansk #trojmiasto #pracbaza #nieruchomosci
  • 20
  • Odpowiedz
@Sok_Mandarynkowy: nie przesadzałbym z tymi zarobkami, zaczynając / do tych dwóch lat doświadczenia to w księgowości w Trójmieście dużo nie dostaniesz. W marketingu też raczej nie. Jeszcze na dwóch mieć kawalerkę za 2k to jakoś da radę, ale np. w pojedynkę byłoby wg mnie bardzo ciężko.
  • Odpowiedz
Czyli kompletnie się nie opłaca tam mieszkać, tak rozumiem? Lepiej sobie niewiele zarabiać w mniejszym mieście i mnie jwydawać na mieszkanie i żyćskromnie? No bo sorry, ale to jest jakieś chore...
  • Odpowiedz
@Sok_Mandarynkowy: Tak, ceny mieszkań w Trójmieście są ogromne, nie znam nikogo, kto płaciłby mniej niż 1500zł za kawalerkę albo 800zł za pokój, w okolicznych małych miastach jest tak jak piszesz. Dobrym kompromisem może być mieszkanie w Toruniu czy Olsztynie, gdzie ceny nie zwariowały, a pracę zawsze jakąś znajdziesz.
  • Odpowiedz
@Sok_Mandarynkowy: No zależy co dla ciebie znaczy opłacać się. Fanem Trójmiasta nie jestem, ale może ty polubisz i będzie ci warto żyć na styk / może trochę lepiej. No ale ogólnie jest drogo, a wg mnie i z doświadczenia zarobki patrząc na wymienione przez ciebie branże za duże nie będą za szybko jeżeli w ogóle. No ale we dwójkę możecie spróbować przecież.
  • Odpowiedz