Wpis z mikrobloga

#canalplus #gorzkiezale
Po ponad dwudziestu latach bycia klientem rozwiązuję umowę, pomimo tego, że chętnie dalej bym korzystał z ich usług. Papier już wysłany. Dlaczego? Okazuje się, że canal+ nie może mi jako dla stałego klienta zaproponować niższej oferty. Na nic się zdały tłumaczenia, że nie wpełni korzystam z aktualnej oferty. Pozdrawiam Pana Krzysztofa z telefonicznej obsługi, który tak mnie obsługiwał, że trzy razy musiałem się spytać czy w ogóle rozumie co ja do niego mówię.
O dziwo emaliowa obsługa klienta w kwestii rozwiązania umowy była bardzo pomocna.
  • 12
@friday: Sens w tym taki, że 99.9% osób przyjmują oferte przedłużeniową za taką samą lub wyższą cene i arpu nie spada.
A ten promil który wyśle wypowiedzenie i tak zostanie jak zacznie się do niego duk dobijać.
Oni mają zakaz schodzenia w dół na przedłużenie, tylko utrzymanie może tego dokonać.
Przejrzyj sobie 20 ostatnich stron to będziesz wiedzieć na co można obecnie liczyć:
https://forum.satkurier.pl/topic/15866-oferty-dla-sta%C5%82ych-abonent%C3%B3w-platformy-canal-wy%C5%82%C4%85cznie-pytania-i-odpowiedzi-dot-bie%C5%BC%C4%85cych-ofert/page/2192/#comments

I zwlewaj jak najdłużej, nigdy nie akceptuj
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@friday: ja jestem zadowolony z Orange, na szczęście nie muszę przedłużać, bo na razie jedynie co proponują to te same warunki +15zl netto do rachunku i umowa na 24m. Ze im nie wstyd dzwonić z droższymi ofertami.