Wpis z mikrobloga

  • 0
Czesć mirki. Szukam jakiegoś oprogramowania do firmy, gdzie handlowcy mogą wysyłać formularze zgłoszeniowe na produkcje, a produkcja po wykonaniu zlecenia może go wysłać dalej do działu montażu. Branża reklamowa/drukarska. Macie może jakieś pomysły? #firma #oprogramowanie #programowanie
  • 12
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@zibizz1 jego dostosowanie jest ważne, bo mamy ponad 30 różnych materiałów i 7różnych maszyn, także musi być dość rozbudowany
  • Odpowiedz
@TymekB: Aplikacje z https://nextcloud.com można dość łatwo pod początkowe wymogi dostosować klikając w ustawieniach i nie posiadając wiedzy programistycznej. Dalej są już garnitury szyte na miarę, a czas dobrego krawca kosztuje.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@nad1r też właśnie o tym myślałem, tylko nie wiem jak to z wyceną takiej aplikacji by było. Jesteś w stanie podać mniej-więcej widełki za napisanie takiego programu do zarządzania?
  • Odpowiedz
@TymekB:

Jeśli to prosta rzecz bez walidacji to np w pipedrive można dodać dodatkowe pola.
Czyli wchodzi zlecenie i mozna do niego podopisywac rzeczy typu:
-termin
-materiał (30 opcji do wyboru)
-maszyna (7 opcji do wyboru)
-ilosc
itp,itd

nie ma walidacji, czy też opcji, jeśli A to B, ale jest cała historia zmian, dodawanie notatek, połaczenie takiego zlecenia z konkretną osobą, telefonem, mailem, jak ktoś dzowni w tej sprawie to odrazu
  • Odpowiedz
@TymekB: To zależy od tego jak bardzo „niestandardowe” bedą Wasze wymagania. Raczej każdy będzie Ci liczył za godziny pracy. Nie chcę wróżyć teraz z fusów bo czynników jest masa, nawet takie podstawowe jak posiadanie serwerów. Jak startujecie od zera to roboty jest naturalnie więcej.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@nad1r przenosimy się na dużo większą powierzchnie, przez co dział handlu nie będzie za drzwiami, a 50 metrów dalej. Chcemy coś co będzie działało po sieci lokalnej. Chodzi o to, żeby papierowe formularze zamienic na elektroniczne, i to tyle. :p
  • Odpowiedz
@TymekB: ale macie już jakiś system do tego czy lecicie na emailach? Bo jeśli nie macie jeszcze CRM to najlepiej coś wziąć takiego żeby dało się obsłużyć wszystko to czego potrzeba
  • Odpowiedz