Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@laki1: ewentualnie można zrobić grę i ja sprzedać później.
Problem chyba tylko jest taki że trzeba wówczas robić w jakimś UE, albo innym komercyjnym czymś, bo nikt nie kupi własnego silnika.

No, albo robić maszynowo mnóstwo gier i wydawać na telefon ( ͡° ͜ʖ ͡°)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@JakTamCoTam: Indie to ciężki kawałek chleba, gracze nie zdają sobie sprawy ile to pracy i nawet za cenę kebsa nie kupią gierki, 4k h mi już pękło w projekcie, maraton
@JakTamCoTam: jak chcesz dobry pieniądz to rób grę na PC, właśnie na UE4 czy Unity. Coś prostego w założeniach co będzie dobrze wyglądać i działać, sprawiać frajdę. Sprzedasz później chociaż 100 tys. kopii na Steam po nawet niskiej cenie (15-20 dolców) to po odliczeniu doli dla Steam i twórców silnika masz kupę hajsu.
W dzisiejszych czasach nie jest to takie trudne jak się może wydawać. Sam pracuje nad grą - UE4
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@LoneRanger: ja bardzo lubię c++ i w nim mam też doświadczenie. Myślałem aby stworzyć jakaś gierkę 2D stylizowana na retro i nawet napisać silnik do tego, bo nie wiem czy UE nie jest za duży do takich gierek. W porównaniu do 3D jest to milion razy mniej pracy.