Wpis z mikrobloga

Nikt tak dobrze nie rozumie brandingu jak kibice. Chociaż i im zdarzają się potknięcia...

Jak doszło do tego, że nazwę ARKI Gdynia wykonano w barwach konkurencyjnego klubu, czyli LECHII Gdańsk?
Niefortunny dobór podłoża i ograniczenia sprzętowe. Do tego pośpiech, brawura i wyszło dość… niezręcznie.

Morał? Nie ulegaj pokusie umieszczania logotypu gdzie popadnie.

PAMIĘTAJ:
1. Spójność logotypu z #keyvisual MA ZNACZENIE!
2. Otoczenie i umiejscowienie logotypu MA ZNACZENIE!
3. Profesjonalizm materiału reklamowego MA ZNACZENIE!

Zawsze łatwiej coś zmalować niż wymazać złe wrażenie ;)

#kibice #grafika #gownowpis #arkagdynia #lechia #przegryw
Pobierz Gizmo_Clan - Nikt tak dobrze nie rozumie brandingu jak kibice. Chociaż i im zdarzają ...
źródło: comment_1602575644WvbwStTLZ8DpdRUrEVAFRY.jpg
  • 6
@Gizmo_Clan: Ze zdjęcia można wyciągnąć kolejny wniosek - osoba odpowiedzialna za identyfikację wizualną nie zastosowała się do instrukcji grafika odpowiedzialnego za logo. Poprawny kerning i brutalizm fontu nie pomoże, jeśli majster ''poprawia'' logo w paincie bez znajomości teorii kolorów. Ten kazus to idealny przykład jak profesjonalizm grafika jest niszczony przez złe decyzje pracowników odpowiedzialnych za marketing w firmie ( ͡° ͜ʖ ͡°)