Wpis z mikrobloga

#mediaexpert #prawo #xiaomi #amazfit

Dosłownie dwa dni temu odpadł mi ekran z Amazfit Bip'a, machnęłam ręką i kompletnie się wyrwał. Udało się go przyczepić (ekranik nadal działa), ale jest odklejony.

Tego samego dnia napisałam reklamację do MediaExperta, która została odrzucona jako "zgłaszana wada została zakwalifikowana jako uszkodzenie powstałe w wyniku nieprawidłowej eksploatacji." Na wątku dotyczącym tego problemu to samo uszkodzenie w RTV EURO AGD było uznawane na gwarancję, szczególnie, że jest to podobno nagminny problem w starszych wersjach ( https://miuipolska.pl/forum/topic/36288-bip-si%C4%99-rozklei%C5%82/ )

Jak wyegzekwować gwarancję lub rękojmię w tej sytuacji?
  • 13
@budus2: w kwietniu zeszłego roku, więc już prawie 1,5 roku. Ale zegarek nigdy nie był w wodzie dłużej niż wzięcie prysznica i nie ma ogółem na nim śladów użytkowania (ani jednej rysy na ekranie itd), więc nie rozumiem jakim cudem był "źle użytkowany"
@props: @nophp: @PaddyMeyer: @budus2: Poszło na rękojmię z opisem "Ekran odpadł podczas wymachu ręką w trakcie ćwiczeń" jednak serwisant stwierdził, że "uszkodzenie takie może powstać wyłącznie w wyniku nieodpowiedniego użytkowania i nie wynika z ukrytych wad towaru" (_ )
Według nich ten zegarek noszony w trakcie ćwiczeń jest "nieodpowiednio użytkowany" XD
Przy czym nawet na ich stronie jest napisane w opisie produktu "Nawet