Aktywne Wpisy
wilkCaly +27
No cześć Mirki, mam sąsiadów Azjatów i zaraz mnie coś strzeli. Zwracałem im już uwagę że motorycznie zaśmiecają korytarz ale jak krew w piach. Jak dzwoni do nich ochrona to nie otwierają. Cała klatka jednak jak na załączonym obrazku. Stoją rowery, buty, wózki, zabawki.... Myślałem nawet żeby im nasrać do tych butów ale pomyślałem, że zapytam was o jakieś rady... Co z tym zrobić?
#deweloperka #wynajem #mieszkanie
#deweloperka #wynajem #mieszkanie
PiccoloColo +83
Mam info z pierwszej ręki. Siora Jacka rozpoznaje, ale nie idzie łatwo, bo twarz zdeformowana.
Niedaleko mnie się krył xD
#jaworek
Niedaleko mnie się krył xD
#jaworek
Jak rozpoznać oszustwo?
1. Wiadomość e-mail dotycząca wygasania usług nazwa.pl zawsze zawiera proformę, która uwzględnia dane firmowe/osobowe Klienta. Fałszywe wiadomości e-mail nie zawierają takiej proformy!
2. Kliknięcie na link zawarty w fałszywej wiadomości powoduje wczytanie strony podobnej do https://nazwa.pl/panel. Połączenie z fałszywą stroną nie jest jednak zabezpieczone prawidłowym certyfikatem, wydanym dla domeny nazwa.pl, jak również w pasku adresu przeglądarki widnieje inny adres strony niż https://nazwa.pl/panel.
W celu podniesienia bezpieczeństwa w dniu 2 października 2020 r. zostanie wdrożona autoryzacja dwuetapowa 2FA, czyli mechanizm logowania polegający na wpisaniu identyfikatora użytkownika i hasła, a następnie podaniu kodu wysłanego w wiadomości SMS lub e-mail.
Dowiedz się więcej na blogu nazwa.pl: nazwa.pl/blog/ostrzezenie-przed-falszywymi-mailami-z-przypomnieniem-o-platnosci.
W przypadku wątpliwości co do wiarygodności otrzymanej korespondencji, prosimy o pilny kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta: 801 33 22 33, 22 454 48 10, kontakt@nazwa.pl. Jesteśmy do Państwa dyspozycji 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu!
Przykład podejrzanej wiadomości e-mail mogą Państwo zobaczyć w postaci grafiki dodanej do tego postu.
#nazwapl #bezpieczenstwo #cybersecurity #oszustwo #phishing #wyludzaniedanych #2fa #mfa