Wpis z mikrobloga

#motory #motocykle #125 #jednoslad #motomirko #motomirki

Co ile, tak realnie wypada remont 2T przy rozsądnej jeździe, nie pałowaniu? Jak w takim wypadku ze spalaniem i ile na pełny zbiornik wchodzi oleju przy mixie?

Zastanawiam się na wiosnę nad 2T, chociaż pewnie zdecyduję się na Hyosunga GT 125\GTR125

Honda NSR 125 - tu wiem, że części od groma i w przystępnych pieniądzach, ale:
Aprilia RS 125
Cagiva Mito 125

tutaj nei wiem, jak z częściami i spalaniem?

prawko B.

Jak Policja zatrzyma bez przekroczenia prędkości, to wnikają, czy to 2T, czy 4T?
  • 36
pojemność i moc wbitą w dowód.


@aarahon: no i w pytkę, bo można zarejestrować, jako zablokowany na 15KM.

50 mth w crossie


@Mawid_Dotyka: Czytałem takie rzeczy, że w NSR podobno wytrzymuje po 12 tysięcy bez remontu. Nie wiem, ile w tym prawdy.
@Zielony34 Ja mam teraz Hyo ale 650 EFI z 2009 roku. I z częściami jest OK ale filtr powietrza tylko akcesoryjny i drogi. Reszta w miarę.

Hyo 125 są zdecydowanie bardziej popularne przez to że wyglądają na duże i można nimi jeździć na B. Wydaje mi się że do nich jest sporo czesci z uzywek. Ale licz się że czasem nie zapukasz do hurtowni po byle co. Ale mi się udawało wszystko
@GodSafeTheQueen: OK, czyli w 125R trzeba, bo to jest wspolna instrukcja obsługi z 650. Spalanie 4L jest akceptowalne. Fajne dla mnie w GT i GTR jest to, że te motory są praktycznie tej samej wielkości, co na przykład 650. Nawet Motobanda o tym mówiła. Jeżdżąc na takim motorze i poznając jego rozmiar, łatwiej jest usiąść później na większy.

Myślę nad 2T, bo często idzie dostać taniej motocykl do remontu, a wolę
@Zielony34 jak dbasz tak masz. Zmieniaj często olej, filtry to będziesz mógł długo bez remontu jeździć. Co prawda mam 4T ale zmieniam olej co 12mtg a filtr powietrza co jazdę na nowy.
Co ile, tak realnie wypada remont 2T przy rozsądnej jeździe, nie pałowaniu? Jak w takim wypadku ze spalaniem i ile na pełny zbiornik wchodzi oleju przy mixie?

Zastanawiam się na wiosnę nad 2T, chociaż pewnie zdecyduję się na Hyosunga GT 125\GTR125


Honda NSR 125 - tu wiem, że części od groma i w przystępnych pieniądzach, ale:

Aprilia RS 125

Cagiva Mito 125

tutaj nei wiem, jak z częściami i spalaniem?

prawko B.
@mpetrumnigrum trochę się nie zgodzę co do Hyosunga jeździłeś na nim? Honda jest na pewno lepsza ale myślę że Te Hyo GT 125 bardzo trzymają cenę i ludzie chętnie je kupuja ze względu na wygląd i wykonanie. Do tego naprawde nie myl jakości chińskiej z koreańska
Jeśli będziesz wymienionymi przez ciebie motocyklami jeżdzić tak jak na maksa potrafi Hyosung Gt 125 to mogą wytrzymać nawet 25 tys km.

Natomiast jeśli będziesz korzystał ze wszystkich koni i to często to silnik może się nadawać do remontu już po 15 tys km.


@mpetrumnigrum: OK, pokrywa się to mniej-więcej z tym, co udało mi się ustalić. Dzięki. Bo wiesz, czasem można trafić nas takie głupoty, że 2T się remontuje co
trochę się nie zgodzę co do Hyosunga jeździłeś na nim? Honda jest na pewno lepsza ale myślę że Te Hyo GT 125 bardzo trzymają cenę i ludzie chętnie je kupuja ze względu na wygląd i wykonanie. Do tego naprawde nie myl jakości chińskiej z koreańska


@GodSafeTheQueen: Nigdzie nie napisałem że Hyosung się sypie.
Prawda to, że zablokowana NSR, czy RS przy 15KM idzie nawet 140, czy jest to mokry sen użytkowników?


@Zielony34: To mokry sen użytkowników. NIC co mam 15KM nie pojedzie 140km/h. NSR jako najsłabsza z trójki jedzie 140km/h pod normalnym kierowcą. A o że yzf 125 jedzie 130 to możesz między bajki włożyć.

A co do blokowania to żyjemy w Polsce. Większość maszyna w dowodzie ma 11Kw a w rzeczywistości pełną moc.