Wpis z mikrobloga

@sohost: mam u Was hosting i zdarzają mi się problemy z pocztą dosyć często, szanuję Was za obsługę ale czasem a to serwer przez kilka sekund nie działa w dzień a to coś innego - klienci by mnie zaebali. Ogólnie Was lubię ale resellera bałbym się wykupić :(
@basia15: Hej! Ja mam osobiście w LH.pl, bo dla mnie priorytetem jest dobry support. Kru.pl tez sie wydaje ok. Mloda firma, która jeszcze nie nasiąkła manierą wielkich korpo jak, te które Ci odradzałem powyżej. Podczas testów miałem trochę problemów, ale daje im szanse.
Generalnie większość mniejszych firm ok sprzętowo, ale często BOK nie dawał rady. Tu jest dużo opinii o różnych firmach. Przejrzyj sobie tagi #hosting #serwer #vps #wordpress itp.
@basia15: Wybacz! Teraz dopiero się zalogowałem, bo nie siedzę za często na wykopie. Jakby co to jestem do dyspozycji.

PS Odradzam LH.pl bo ostatecznie ten ich support i autorski panel to jednak parodia ( chociaż sprzętowo naprawdę ok). Może sprawdzają się jak trzeba ludziom doradzić jak instalować wordpressa, ale przy większych problemach nie dają rady. Mi np. kazali instalować wtyczkę od litespeeda na Apache'a XD
@nietrywialny: Wziąłem od nich już i fakt, że panel jest straszny ale w moim przypadku support wszystko ogarnął o co go prosiłem. Zapowiedzieli, że panel będzie nowy niedługo więc czekam. Za tę cenę - 123zł / 100GB / rok - chyba nie ma co wybrzydzać.
Do jakichś prostych rzeczy chyba jest ok.

To co napisałeś - xDD - no nie powinni tak robić.
@basia15: Sprzętowo i cenowo jak najbardziej ok, ale support nie domaga w bardziej skomplikowanych rzeczach. Jak już pisałem wyżej mi doradzili zainstalowanie litespeedowej wtyczkę do Apache XD, w innym przypadku kobita z helpdeska bez mojej wiedzy #!$%@?ła mi się na konto hostingowe i sama wprowadziła zmiany. Nawet czereśniaki nie przeprosili, a ich szefowa napisała, że to są "standardowe procedury". Jak odchodziłem to sam właściciel firmy #!$%@?ł usługi i o mało nie