Wpis z mikrobloga

Zapraszam do lektury mojej przygody z rękojmią telewizora w @x-kom

17 sierpnia paczka z telewizorem została odebrana w serwisie sklepu. 26 sierpnia otrzymałem drogą mailową informację o przekazaniu urządzenia do serwisu producenta w celu wymiany niesprawnej matrycy. Jednocześnie zostałem poinformowany o ustawowych możliwościach realizacji rękojmi w ten sposób, a nie w ten, którego oczekiwałem, czyli wymiany urządzenia na nowy.

Przez dwa tygodnie status zgłoszenia się nie zmieniał, nie otrzymałem też żadnej nowej informacji, więc skontaktowałem się mailowo ze sklepem. Kolejnego dnia, czyli 10 września, otrzymałem odpowiedź, że telewizor został już do mnie wysłany. Jak do tej pory naprawa telewizora zajęła sklepowi 24 dni, nie licząc czasu potrzebnego na dostarczenie paczki.

Gdyby sprawa na tym się zakończyła, byłbym zadowolony. Jednak w otrzymanej od kuriera przesyłce znalazłem, poza telewizorem, instrukcję obsługi i jedną śrubkę montażowa wbitą w styropian utrzymujący telewizor w pionie. Oczywiście w wysłanej przeze mnie w sierpniu paczce znajdowały się wszystkie oryginalne akcesoria, w tym pilot, kabel zasilający, karta CI.

Od 14 września, kiedy otrzymałem paczkę i poinformowałem o sytuacji serwis x-kom, jestem kulturalnie zbywany. Na ten moment minął już tydzień od kiedy telewizor jest u mnie, a ciągle w zasadzie nie mogę nawet sprawdzić, czy został dobrze naprawiony, ponieważ nie otrzymałem kabla zasilającego. Od momentu przyjęcia przez serwis x-kom paczki minął już ponad miesiąc, a sprawa dalej nie została rozwiązana w odpowiedni dla mnie sposób.

Dodam jeszcze, że pilot do mojego telewizora, jak i karta, czy kabel zasilający są akcesoriami szeroko dostępnymi w sklepach internetowych, nie są w żaden sposób trudno dostępne, czy specyficzne dla tego modelu telewizora.

#xkom #prawo
  • 5
@krabat: Wymieniałem 3x laptopa w @x-kom bo za każdym razem miał jakieś paprochy na matrycy albo wypalone pixele. Moim zdaniem sprzęt był pozwrotowy, składany w jakimś szałasie w Bambustanie. Laptop za 10k, dodajmy, więc chyba mogę oczekiwać, że wszystko będzie z nim perfekcyjnie? Nie pozwolili mi wymienić czwarty raz, więc zwróciłem i kupowałem do skutku, aż trafił mi się model, który był pozbawiony wad. Niestety nie było wtedy mozliwości zakupu tego