Aktywne Wpisy
O2O2122 +50
Właśnie odebrałem mojego msi raider ge66! rtx 3070ti, I9 12900h, 360hz, 1tb ssd, i 16gb ddr5 za 6650zł, to chyba dobry deal?
#pcmasterrace #laptop #chwalesie
#pcmasterrace #laptop #chwalesie
szurszur +16
Białorusince odmówiono w Warszawie na dworcu zamieszczenia reklamy jej sklepu w języki białoruskim. Zgodzono się obok polskiego na ukraiński i angielski (fot w komentarzu).
Nie są znane powody kobieta twierdzi, że ich nie podano.
https://news.zerkalo.io/life/32133.html
#bialorus #ukraina #warszawa
Nie są znane powody kobieta twierdzi, że ich nie podano.
https://news.zerkalo.io/life/32133.html
#bialorus #ukraina #warszawa
17 sierpnia paczka z telewizorem została odebrana w serwisie sklepu. 26 sierpnia otrzymałem drogą mailową informację o przekazaniu urządzenia do serwisu producenta w celu wymiany niesprawnej matrycy. Jednocześnie zostałem poinformowany o ustawowych możliwościach realizacji rękojmi w ten sposób, a nie w ten, którego oczekiwałem, czyli wymiany urządzenia na nowy.
Przez dwa tygodnie status zgłoszenia się nie zmieniał, nie otrzymałem też żadnej nowej informacji, więc skontaktowałem się mailowo ze sklepem. Kolejnego dnia, czyli 10 września, otrzymałem odpowiedź, że telewizor został już do mnie wysłany. Jak do tej pory naprawa telewizora zajęła sklepowi 24 dni, nie licząc czasu potrzebnego na dostarczenie paczki.
Gdyby sprawa na tym się zakończyła, byłbym zadowolony. Jednak w otrzymanej od kuriera przesyłce znalazłem, poza telewizorem, instrukcję obsługi i jedną śrubkę montażowa wbitą w styropian utrzymujący telewizor w pionie. Oczywiście w wysłanej przeze mnie w sierpniu paczce znajdowały się wszystkie oryginalne akcesoria, w tym pilot, kabel zasilający, karta CI.
Od 14 września, kiedy otrzymałem paczkę i poinformowałem o sytuacji serwis x-kom, jestem kulturalnie zbywany. Na ten moment minął już tydzień od kiedy telewizor jest u mnie, a ciągle w zasadzie nie mogę nawet sprawdzić, czy został dobrze naprawiony, ponieważ nie otrzymałem kabla zasilającego. Od momentu przyjęcia przez serwis x-kom paczki minął już ponad miesiąc, a sprawa dalej nie została rozwiązana w odpowiedni dla mnie sposób.
Dodam jeszcze, że pilot do mojego telewizora, jak i karta, czy kabel zasilający są akcesoriami szeroko dostępnymi w sklepach internetowych, nie są w żaden sposób trudno dostępne, czy specyficzne dla tego modelu telewizora.
#xkom #prawo