Wpis z mikrobloga

@Kris95: Hej, a byłbyś zainteresowany w dodatkowych modach do GTA:SA? Zrobiłem listę różnych modów, m.in. realistyczne kolory oświetlenia, realistyczne niebo, tekstury HD, rozszerzone cienie, jak i mod na poprawkę błędów gry na wyższych klatkach, czy menu debugowania z opcją oddzielnej kontroli kamery, co byłoby dobre do robienia filmików. Dołączam przykładowy zrzut ekranu z mojej gry. Co ciekawe większość tych efektów nie zżera FPS, tylko poszerzony dystans renderowania najbardziej go krzywdzi.
supra107 - @Kris95: Hej, a byłbyś zainteresowany w dodatkowych modach do GTA:SA? Zrob...

źródło: comment_1600624069cByRhbXvQiZUEpc2P2wvuL.jpg

Pobierz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@supra107: u mnie standardowo Silent Patch, Widescreen Fix, "SABlur" - z oficjalnych stron.

Myślałem że Silent Patch wystarcza do usuwania błędów wynikających z wysokiego FPS. Gra z tymi podstawowymi 3 modami mi wystarczała.

Zrobiłem 4 mody do gry "The Settlers II - Dziesięciolecie", są na ModDB. Instalacja każdego z nich polegała na podmianie plików w katalogu z grą.
Niestety dla większości graczy instalacja nie była taka prosta. Więc stworzyłem pojedyńczy instalator,
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@rukh: SkyGFX może być bardzo ładny jeżeli nie będziemy używać filtrów koloru i połączymy go choćby z Real Skybox i Real Linear Graphics. Te odbicia na samochodzie uzyskałem właśnie dzięki SkyGFX. :)