Wpis z mikrobloga

@prezes_internetu:

Akt pierwszy:

wchodzę do salonu w jednej z "galerii".
Obsługuje przy stoliku 1 osoba.
W kolejce czekają 3 osoby.
Mówię dzień dobry.
Brak odpowiedzi.
Stwierdzam, że nie będę czekał bo chciałem tylko starter kupić, a 3 osoby w kolejce, to bite pół godziny jak nie lepiej.
Rozglądam się krótką chwilę, daję pracownikowi szansę, żeby chociaż odpowiedział mi na powitanie. Bezskutecznie.
Wychodzę zrobić zakupy.

Akt drugi:

Przychodzę po niecałej godzinie (jest
Ach to ty uczysz ekspedientów krzyczeć crindżowe DZIEŃ DOBRY od progu xd


@prawdziwek: no nie wiem, odpowiedzenie naprzywitanie to jakas podstawa, przynajmniej tak mi się do tej pory wydawało ( ͡° ͜ʖ ͡°)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@dominowiak: W salonie Orange - tym którym sprawa dotyczy. Najlepiej do rąk kierownika salonu.
Zgłosisz w inny sposób to zostanie zamknięte od razu, a ty dostaniesz automatycznie generowaną odpowiedź, że jest im przykro, ciąglę pracują nad jakością obsługi i inne puste frazesy.
Dział obsługi z tego co wiem nie ma żadnego wpływu na salony - te podlegają i rozliczane są wyłącznie ze sprzedaży.