Wpis z mikrobloga

To ja to tutaj zostawię:

https://www.reddit.com/r/formula1/comments/ilo9c3/marko_world_championship_2020_for_verstappen_red/g3tfk0n/?utm_source=reddit&utm_medium=web2x&context=3

Helmut Marko tłumaczący problemy Albona:

On the other hand, we started the season with a chassis where the wind tunnel data showed downforce values that were not achieved in reality. Then, with a lot of experimentation and effort, we tried to get the problem under control. In this short period of time, in which the races were ticked off,it was not possible to have identical parts for both cars.This means that in most races Albon did not start with the same material. This went so far that we tried different things during the practice sessions and he was confronted with different suspension settings.


Czyli Marko oficjalnie przyznaje, że były RURZNE BOLIDY. W Red Bullu.

No ale nie, w Williamsie, gdzie sytuacja była znacznie gorsza, to nie było możliwe, takie rzeczy w F1 się nie dzieją przecież xD

#f1 #kubica
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Emes91: tyle, że powrutowcy oficjalnie forsowali wersję, że to Robercig zawsze miał te gorsze części lub chassis, tymczasem zarówno chassis jak i spora część części krążyła między Russelem i Kubicą.
  • Odpowiedz
No ale nie, w Williamsie, gdzie sytuacja była znacznie gorsza, to nie było możliwe, takie rzeczy w F1 się nie dzieją przecież


@Emes91: ma pan dowud?
Akurat jeśli chodzi o chasis, to nawet w trakciesezonu Sokół postował tabelę w z której wynikało, że je zmieniali w obu autach. I zgadnij co? Russel był szybszy w każdej konfiguracji.
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@pilovsky Ale zrozum, że ja tu nie udowadniam, że Robercik miał gorszy bolid, bo to udowodnić ciężko. Ja się tylko nabijam z osób, które twierdziły, że to ABSOLUTNIE NIEMOŻLIWE, by jakiś zespół dał dwa różne samochody swoim kierowcom i że bolidy zawsze są takie same.

Nawet Claire Williams swego czasu stwierdziła, że "ich nie stać na wystawienie dwóch różnych aut", co było typowym pitoleniem pod publiczkę, ponieważ jeżeli na coś cię
  • Odpowiedz
@Emes91:
- to jest oczywiste, że zespoły eksperymentują i sprawdzają różne konfiguracje/koncepcje aero, szczególnie jeżeli

the wind tunnel data showed downforce values that were not achieved in reality


- inne podłogi, inne skrzydła, inne bargeboardy czy brake ducty, te koncepcje cały czas ewoluują i są sprawdzane
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@snieznykoczkodan @pilovsky Akurat było wielu takich, którzy wyśmiewali samą ideę "rurznych bolidów", bo niby po co Williams miałby dawać różne samochody.

I nie rozchodzi się tutaj tylko o odmienność ustawień i "sksperymentowanie". Mówimy tu o sytuacji, w której zespół ma tak ograniczone zasoby (przypominam, że mówimy tu o teamie, któremu nie udało się przygotować bolidu na przedsezonowe testy), że po prostu nie jest w stanie zapewnić stałej jakości produkowanych części.
  • Odpowiedz
Mówimy tu o sytuacji, w której zespół ma tak ograniczone zasoby (przypominam, że mówimy tu o teamie, któremu nie udało się przygotować bolidu na przedsezonowe testy), że po prostu nie jest w stanie zapewnić stałej jakości produkowanych części. Włókno węglowe jest bardzo trudne w obróbce i bywa tak, że robisz z materiałem to samo, a na końcu wychodzi ci część o innych charakterystykach.

I w sytuacji, gdy Williams miał element w wersji
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@snieznykoczkodan Nie ma dowodów? Prawda. Wymysły? Absolutnie nie. Istnieją liczne przesłanki, że tak właśnie było, ale twardych dowodów nigdy nie będzie, bo to są sprawy zakulisowe. Ale dziwi mnie, jak próbujesz podważać, że Williams mógł mieć problem z wyprodukowaniem dwóch takich samych części, skoro sam Red Bull przyznał, że miał z tym problem, i to nie była kwestia "eksperymentowania".
  • Odpowiedz
@Emes91: Red Bull nie miał problemu z jakością wytworzonych części, Helmut nic takiego nie powiedział. To właśnie była kwestia "eksperymentowania".

In dieser kurzen Zeitspanne, in der die Rennen abgehakt sind, war es nicht möglich, gleiche Teile für beide Autos zu haben.

W tak krótkim czasie nie było możliwości, aby wyposażyć oba bolidy w identyczne (nowe/eksperymentalne/naprawiające problem) części.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@snieznykoczkodan Przeczytaj może uważnie. Helmut mówi, że dane z tunelu kompletnie różniły się od danych z warunków "polowych", dlatego musieli na szybko kombinować z naprawianiem tego problemu, co oznacza, że NIE BYLI W STANIE ZAPEWNIĆ (a nie "dali różne części w ramach eksperymentowania" - znacząca różnica) tych samych części dla obu aut - właśnie dlatego, że wyprodukowanie dwóch sprawdzonych części o tej samej jakości jest trudne i wymaga czasu.

Czasu, którego
  • Odpowiedz
@Emes91: Kolego, podałem ci jak na dłoni dokładny cytat.
Tutaj nie ma miejsca na dalszą interpretację.

Nie powiedział, że części dla Albona były gorsze, nie powiedział, że "wyprodukowanie dwóch sprawdzonych części o tej samej jakości jest trudne i wymaga czasu".

Powiedział, że w tak krótkim czasie nie było możliwe wytworzenie części dla
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
Naprawdę myślisz, że Marko by przyznał, że nie umieją zrobić poprawnie części aero, lub otwarcie powiedział, że do Albona idą odpady?


@snieznykoczkodan No właśnie potwierdzasz, co piszę. Nie przyznaje tego wprost, tylko w zawoalowany sposób, ale tej wypowiedzi nie da się inaczej w sensowny sposób interpretować i wytłumaczyłem ci, dlaczego.
  • Odpowiedz
@Emes91:
Nie, Helmut nie powiedział tego. I nie przyznaje w zawoalowany sposób. To nie ma sensu.

Cały twój proces myślowy opiera się na tłumaczeniu wykonanym przez algorytm, konkretnie DeepL. Oryginał jest po niemiecku.
Czy gdyby "identical" zmienić na "same" zmieni to twój odbiór?
Akurat w ten sposób tłumaczy oryginalny tekst
  • Odpowiedz