Wpis z mikrobloga

Siema, na wstępie odrazu chce zaznaczyć że jestem mocno początkujący z mixingiem/masteringiem.
Niedawno ogarnąłem sobie wtyczke ozone i wtyczka ta na moim kawałku pokazuje tak wysokie "peak"
Czy jest to ważne żeby to co jest na czerwono było w granicach 0? Jeśli tak to jak to ogarnąć?
Próbowałem dużo bawić się podczas mixingu, ściszać niektóre elementy kawałka itp ale dalej w ozone pokazywało tak wysoki peak.
Dodam jeszcze że na master level od fl studio wszystko jest w granicach 0 i nie wyżej, a sam kawałek brzmi jak dla mnie normalnie i nie ma żadnych przesterów (słuchane na głosnikach i słuchawkach)
Help please ( ͡° ʖ̯ ͡°)
#produkcjamuzyki #flstudio
baczewskyclan_ - Siema, na wstępie odrazu chce zaznaczyć że jestem mocno początkujący...

źródło: comment_159914634157nf30KjuzZHw1RexDeDDu.jpg

Pobierz
  • 13
@MrXavery: własnie limiter jest i na masterze od flstudio to nie skacze wyzej niz 0 (pokazane na fotce), dlatego dziwi mnie ze w ozone akurat az tak wysoko to pokazuje
i tak jak mówie, jak słucham tego na różnych głosnikach i słuchawkach to nigdzie nie ma jakiś zgrzytów ani nic, więc powinno być okej
choć jak patrze na yt jak ludzie masterują na ozone właśnie to tam zazwyczaj mają 0 albo
baczewskyclan_ - @MrXavery: własnie limiter jest i na masterze od flstudio to nie ska...

źródło: comment_1599150552CQpSxPXsrHDyCQbFtvKKXW.jpg

Pobierz
@MrXavery: no spoko rozumiem, dziś obczaje napewno ten izotope insight, ogólnie mam też taką wtyczke youlean loudness meter 2 i tam najwyższy true peak w całym kawałku miałem -0.7 dB lol, a głownie jest na -1.8 itp. tylko w ozone takie szaleństwo pokazuje
@krul_goblinuw: nope ( ͡° ʖ̯ ͡°)
w ogóle wiecie czym się różni ten lewy od prawego peaku? ten prawy to jest output czyli
baczewskyclan - @MrXavery: no spoko rozumiem, dziś obczaje napewno ten izotope insigh...

źródło: comment_1599151474iJIKJYpUraYsybbzGGJZoi.jpg

Pobierz