Wpis z mikrobloga

Słuchajcie Mirki i Mirabelki, widzę że pojawia się mnóstwo pytań o progi na AGH, więc chciałbym zebrać wszystkie informacje w jednym miejscu, aby był łatwy dostęp do tego (może komuś to pomoże przy kolejnej turze).

Wszystkie informacje zbieram tutaj, więc jeśli macie jakieś dane o progach (lub zakwalifikowaliście się / nie zakwalifikowaliście się z jakąś ilością punktów) - piszcie w komentarzach. Będę na bieżąco uzupełniał arkusz.
Progi AGH
#agh
  • 51
@Fydiasz: 928 nie wystarczyło na Informatykę i Ekonometrię oraz na Inż i analizę danych.
Tylko na Inżynierię obliczeniową stykło..
Startować w II turze na Info i Ekonom??? jak myślicie..
@Hahahana: IiE ma próg: 928<x<932
Myślę, że warto próbować, zwłaszcza, że jak raz zapłaciłaś za ten kierunek, możesz brać udział w kolejnych turach (w systemie rekrutacji chyba trzeba kliknąć jeden przycisk).
@Ver0s: Jeden z najbardziej pewnych (sam studiuję, więc mam dobry kontakt z osobami, które teraz się rekrutują). Planuję napisać do wydziału i powinienem dostać oficjalne progi niedługo. ;)
@Hahahana: Tak, jeśli dostaniesz się na oba kierunki, to wpisujesz się na jeden, a drugi po prostu "zostawiasz". Jedna kwestia - każda tura jest jakby "zamkniętą rekrutacją" tzn. lista osób, które mogą złożyć wpis jest ustalana na nowo. Z tego co wiem, nie możesz np. w 3 turze przyjść i poprosić o wpis, bo dostałaś się w turze pierwszej. Musisz znowu wziąć udział w "rekrutacji tury trzeciej".
@Fydiasz: A jak myślisz, czy w ogóle będzie 2 tura na ten kierunek i czy ten próg spadnie choć trochę? Bo jak patrzyłem to w tamtym roku spadł tylko o marne 4 pkt, co w sumie nawet by mnie satysfakcjonowało ze względu na moje 940pkt.