Wpis z mikrobloga

Mirki z tagu #perfumy jestem kompletnie zielony w temacie perfum a chcialbym sprawic sobie zapach, ktory dopelnilby moj wizerunek. Jestem kierownikiem w duzym zakladzie produkcyjnym, 30 lat na karku. Ubieram sie elegancko, ale bez sztywniactwa. Zarowno moja zona jak i ja lubimy zapachy z dlugim "ogonem", i dlugo utrzymujace sie na ciele. Polecilibyscie cos za rozsadne pieniadze? (Oczywiscie im taniej tym lepiej) I mam rowniez pytanie, jak laczycie perfumy z woda po goleniu? Gole sie codziennie a w moim przypadku balsamy nie wchodza w gre. Nie bedzie sie to gryzlo? Z gory dzieki za odpowiedzi ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 14
  • Odpowiedz
@Prusti: Najlepiej zajrzyj najpierw do poradnika z belki tagu - link
Większość perfumów jest tam ładnie opisana. Wiadomo - każdy lubi inne klimaty, więc najlepiej sprawdź, które najbardziej by Ci odpowiadały i pytaj śmiało w razie wątpliwości ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jeśli chodzi o moje ulubione biurowe zapachu, to Prada Amber Pour Homme i Al-Haramain L'Aventure Knight.
Pierwszy pachnie po prostu dobrze i czysto - trochę
  • Odpowiedz
@Prusti: Musisz wziąć na miękko śmieszki kolegów z tagu, ale podobne pytania pojawiają się średnio kilkanaście razy dziennie :)

Po 1. - przejrzyj poradnik z belki tagu.
Po 2. - przejrzyj tagi 150perfum i 100perfum (nie linkuję, żeby nie wołać tych setek osób) oraz perfumyptasznika - bardzo fajne recenzje, na pewno znajdziesz zapachy, które Ci podpasują klimatem.
Po 3. - moja subiektywna lista perfum do biura (do koszuli czy smart
  • Odpowiedz
@mroczne_knowania: wielkie dzieki za rzeczowa odpowiedz ( ͡° ͜ʖ ͡°) nie jestem fanem zapachu wody po goleniu, ale jestem na nia skazany, poniewaz po balsamach mialem wiecznie podrazniona skore a po wodzie jest idealnie. Dlatego zastanawialem sie, czy uzywanie wody po goleniu nie "kloci sie" z uzywaniem perfum?
  • Odpowiedz