Wpis z mikrobloga

Pierwszy raz staram się o zwrot pieniędzy przez paypal, tak więc nie wiem, jak to wygląda, może jakiś Mirek rzuci światło.

Sytuacja wygląda tak, kupiłem coś od Pana Vladimira z Rosji (To nie pierwszy zakup u Pana Vladimira, tak więc sam jestem zdziwiony), trochę się z nim kopałem, bo długo wysyłał paczkę (Ale myślę, może przez Covida) oraz jak ostatecznie wysłał to bez numeru śledzenia.

(Lampka ostrzegawcza się zaświeciła, ale byłem spokojny, bo paypal i ochrona kupujących) Pan Vladimir poinformował mnie, że jeśli paczka nie dojdzie w tydzień, to wyśle drugą. Druga paczka została wysłana, potem trochę go męczyłem, aby mi ten numer paczki wysłał.
Niestety zamówienie okazało się niekompletne, czyli niezgodne z opisem i skończyła mi się cierpliwość do Pana Vladimira oraz znalazłem ten sam produkt w bardziej okazałej cenie.

Zgłosiłem spór i co może z niego wyniknąć? Mam szanse na zwrot kasy?

#paypal
  • 1
@Czarny-rycerz_40k: Przekształć spór w roszczenie. Sam spór to zwykła rozmowa ze sprzedającym, do której potem ma wgląd PayPal przy rozstrzyganiu roszczenia.

Mam szanse na zwrot kasy?

To zależy od PayPala, sprzedający na etapie sporu również może zaakceptować spór.