Wpis z mikrobloga

@Pimenista: Jasne, pod warunkiem że mieszkasz w Stanach. W Europie bez sensu.
- ponad 5m długości (dłuższy niż miejsca parkingowe)
-ciezkie jak cholera, więc prowadzi się średnio. Na highway'u w USA bez znaczenia, tutaj jednak wolę coś co się trzyma drogi, a 20letni Focus się będzie trzymał lepiej...
-paliwozerne silniki o dużej mocy
-tylko automat
-naped na tył lub AWD- ja bym zaczął od czegoś z napędem
  • Odpowiedz
@sztefen_muller: Nie rozumiem tego „FWD” na pierwsze auto. Jak się ktoś uczy, pierwszy rok po zrobieniu prawka to jeszcze nauka, to właśnie wtedy jest najlepszy moment na poznanie RWD. A nie chłop 10 lat za kółkiem i nie umie jeździć normalnym autem.
  • Odpowiedz
@Pimenista: powyżej dwóch litrów pojemności to i tak już nie ma większego znaczenia, stawka praktycznie jest taka sama (ʘʘ) gorzej z zasięgiem na jednym pełnym tankowaniu zbiornika lpg xD
  • Odpowiedz
  • 3
@sztefen_muller z ciekawości, czemu twierdzisz że przedni naped jest. Lepszy na pierwsze auto niż napęd na tył lub awd? Imho jest dokładnie odwrotnie (pomijając koszta w razie gdy się coś #!$%@?, bo jest po prostu więcej elementów}
  • Odpowiedz
@outkay: 3 słowa: neutralne zachowanie w zakręcie. Gdy przesadzisz i wejdziesz w zakręt za szybko w FWD- wystarczy zdjąć nogę z gazu i auto przewidywalnie zaczyna skręcać. Powodzenia życzę świezakowi przy ratowaniu się w poślizgu przy RWD bez treningu.
  • Odpowiedz