Aktywne Wpisy
A330 +336
Tak się spuszczają wszyscy (i słusznie) nad aferą z wypromowana burdelmama, a ja pragnę przypomnieć że nasi ukochani włodarze portalu wykop jarali się jak dzieci na możliwość wywiadu z bandytą, mafioza i gangsterem. Ciekawe co o "kobietach" powiedzial pan J.S. pani A.S., może o tych które mafia gwalcila, zmuszała do prostytucji albo wymuszala haracze? Tfu na was
#heheszki #moderacjacontent #afera #tvn #wykop
#heheszki #moderacjacontent #afera #tvn #wykop
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
i potrzebuje paru porad.
jak się opłaca budować postać?
tak jak 1 i 2 części szczęście było bez sensu, albo sztuka przetrwania była bezużyteczna, ale 10punktów akcji było czymś bardzo pożądanym, tak jak wysoka inteligencja i percepcja.
co powinienem olać a w co warto zainwestować?
w dwóch pierwszych nauki ścisłe i naprawa były bardzo porzydatne w wielu misjach, bez nich ominęło nas sporo fajnych rzeczy, ale taka kradzież czy otwieranie zamków były już nie konieczne (szybki zapis i wczytanie) bo nawet z wartościami na poziome 50-70% dało się większość osób okraść i większość zamków otworzyć :D
i jak tu jest z pakowaniem punktów w obsługe broni?
wiem że jest vats ale czy będę go często używał czy raczej walenie jak w normalniej strzelance?
P.S wiem że są poradniki ale one są na zasadzie "nie pakuj punktów w siłę, bo w miejscu x zrobisz sobie operacje a w miejscu y dostaniesz pancerz wspomagany".
a jako nowy gracz pewnie albo nie znajdę ziomeczka od operacji albo zrobię coś nie tak i zostanę z tą małą ilością siły xD
#fallout #falloutnewvegas #gry #pytanie
Ja bez znaczenia na grę, zawsze próbuję w opór rozwijać retorykę, lubię wybrnąć z konfliktu rozmową.
tak jak z otwieraniem zamków, metoda z jedynki i dwójki nie zda egzaminu bo, z tego co pamiętam, tam masz po prostu wymaganą ilość punktów żeby otworzyć zamek, jak masz 1pkt mniej to nie dasz po prostu rady :D
... No ale można też dać 10 do szczęścia i iść na farcie przez całe życie xD
totalnie niczego nie żałuję :D
@Pally: dokładnie, minimum 6 żeby wziąć perkę snajper.
@Ra-V-ek: Każdy strzał i krytyk.
ze szczęściem jest ten problem że ono nie wpływa na rozgrywkę w inny sposób niż mega ułatwienie,
taka charyzma czy inteligencja odblokowuje opcje dialogowe,
wytrzymałość nie może być mniejsza niż te 4/5 pkt żeby nie zdychać od ukąszenia jakiegoś robaka,
percepcja pozwala jakkolwiek trafiać we wrogów (aczkolwiek tu w sumie nie jestem tego pewien, czy mając percepcję na 10 a broń palną na 50 będziemy częściej trafiać niż
w jedynce i teraz NV charyzma jest dosyć istotna :D
a co do power armora to z tego co pamiętam to sie zdobywało w los angeles a to jest jednak kawałek gry do przejścia :D
znaczy, są zapewne jakieś sprytne sposoby dostania się do tej bazy i zdobycia planów czegoś ( bo chyba jakoś tak wyglądał ten quest) ale to już trzeba znać
no teraz to już za późno, nie będę zaczynał od nowa ale jak będę grał w czwórkę to muszę bardziej doczytać :D
to faktycznie trochę żałuję tego szczęścia ale właśnie sporo opinii w necie wyczytałem że to jest nie przydatna umiejętność bo wpływa tylko na krytyki, to uznałem że te 3-4
i weź tu teraz szukaj informacji w internecie xDD