Aktywne Wpisy
Gours +337
Ale propaganda ruszyła na całego z tym „nie będzie niczego” wśród środowisk PiSu i Konfederacji. Swoją drogą ciekawe, że „wolnościowcy” chcą dopłacać do inwestycji amerykańskiego korpo. A z tym „nie będzie elektowni atomowej” - serio, głupszego spinu dawno nie widziałem.
Naprawdę oczy mi się już przewracają, jak widzę tę tępą propagandę dla motłochu
#polityka #bekazpisu #konfederacja #4konserwy #neuropa #sejm
Naprawdę oczy mi się już przewracają, jak widzę tę tępą propagandę dla motłochu
#polityka #bekazpisu #konfederacja #4konserwy #neuropa #sejm
![Gours - Ale propaganda ruszyła na całego z tym „nie będzie niczego” wśród środowisk P...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/e9882490bfd4924888093f669654d9fc75f019a010d3a8a6856a2c4b399e5c97,w150.jpg)
źródło: IMG_3200
Pobierz![konserwix](https://wykop.pl/cdn/c0834752/9b27cb24ec0fbe23e5ba5f899b84dca450e63963f9576e345a5d74efdc045b99,q60.png)
konserwix +162
Głupio to wyglada jak ktos sie zna, oczywiscie 90% widzów nie mamo tym pojecia
Tutaj expert sokół wyjaśni jak
Przy wyższych ciśnieniach, opona szybciej się nagrzewa ale też i wychładza na prostych, zmniejsza się ogólne zużycie opon i przyczepność, co za tym idzie auto ma większą tendencję do pod- i nadsterowności w zakrętach (jest bardziej "nerwowe").
Wszystkie zespoły dążą do jazdy na jak najmniejszych dopuszczalnych ciśnieniach bo dają najlepszy zysk czasowy.
Dragsterzy maja niskie ciśnienia dla większej powierzchni.styku opony z nawierzchnia przez co wzrasta przyczepność mechaniczna. Dragsterzy przed startem palą kapcia by nagrzać oponę. Ten sport z f1 nie.ma.nic.wspolnego.
Ruchy kierownica w prawo i lewo sa po to by spowodować wieksze tarcie miedzy oponą a podłożem.
Twoja teoria wyklucza zjawisko przegrzewania opon definitywnie.
Jeśli wzrost temperatury powoduje wzrost ciśnienia to opona przy wyższym ciśnieniu wg Ciebie powinna sie schładzać i zjawisko pzegrzania opony nie miałoby miejsca.
Sila tarcia tego uczą w pierwszej klasie na fizyce.
Dalej nie oglądałem prezentacji Pana Daniela