Wpis z mikrobloga

Ja prdl, właśnie zobaczyłem, że na wiadukcie Kraków Łobzów zrobili zwężenie do dwóch pasów, tak samo na zjeździe od ulicy Wybickiego i Wrocławskiej. Do tego wyłączyli całą sygnalizację i Radzikowskiego ma linię ustąpienia pierwszeństwa i tak samo wyjazd z Wrocławskiej do Wybickiego/Czyżewskiego.

Przecież to skrzyżowanie korkowało się masakrycznie w stanie jakim było, samochodami było zawalone aż pod Łokietka, teraz to będzie masakra. Szczególnie, że nadal wiadukt Łokietka w remoncie.
##!$%@? #krakow
  • 14
  • Odpowiedz
@Catmmando: Drogi w Krakowie to jakaś porażka. Drugie miasto w Polsce a oni zamiast poszerzać gdzie się da, budować obwodnice, tunele, wiadukty itp. a przede wszystkim w końcu zrobić to pieprzone metro to tylko zwężają i robią pasy dla rowerzystów i doniczek xD Już hitem jest to jak udało im się specjalnie zakorkować Hutę xD
  • Odpowiedz
I bardzo dobrze się dzieje. Rozwój dróg rowerowych i kolei podmiejskiej, sprawna i szybka komunikacja miejska - w tym kierunku Kraków powinien dążyć. Zwolennicy poszerzania wszystkiego, przyjmijcie to do wiadomości ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@sztandar: no jak tylko temperatura powyżej 15 i od rana nie leje to od razu wybieram rower 5 dni w tygodniu, tylko czasami jak trzeba załatwić coś przed/po pracy to nie zawsze się da

bardziej martwię się właśnie będzie zimą
  • Odpowiedz
@Catmmando: ja Cie nie oceniam, ale mieszkałem kilka lat przy Wrocławskiej i uciekłem, nigdy więcej tam się praktycznie nie dało z samchodu korzystać, kazdy wyjazd to było 15 minut na włączenie się na Aleje, a później stanie na samych Alejach w wiecznych korkach. Więc jak tam mieszkałem to chodziłęm na tramwaj albo jeździłem na rowerze/ chodziłęm na nogach bo inaczej tam się nie dało.
  • Odpowiedz
@Catmmando: dziewczyna rano jechała i właśnie #!$%@?ła, że pojechała jakoś niezgodnie ze wszystkimi przepisami i kazała mi sprawdzić co tam się podziało XD
ja #!$%@? już nawet boję się sprawdzać...
  • Odpowiedz
a przede wszystkim w końcu zrobić to pieprzone metro


@fuji: metra nie ma i nie będzie. Strukturalnie nie ma jak tego zrobić, a dokładając ilość rzeczy ile by wykopali przy okazji jego ew. budowy to 2 stacji przez dekadę byśmy nie zobaczyli. W krakowie masz tysiące kamienic i kamieniczek, które runą jeśli ktoś będzie chciał wrzucić pod nimi metro i #!$%@?ć wibracjami.

Transport w krakowie to tragedia, ale metro jest #!$%@?
  • Odpowiedz
które runą jeśli ktoś będzie chciał wrzucić pod nimi metro


@rzuf22: A po co kopać po budynkami? Można wykopać płytkie metro pod ulicami. Tak naprawdę w Krakowie wystarczyłoby, żeby obecną sieć tramwajową wkopać kilka metrów pod ziemię
  • Odpowiedz
Oho ekspert urbanistyki. :D


@Deykun: Nie mówię, żeby robić jak w Stanach autostrady 10 pasów przez środek miasta, ale jak widze te nowe osiedla w Krakowie budowane w szczerych polach, gdzie uliczki osiedlowe są szerokie na półtora samochodu a skrzyżowania tak ciasne, że przy skręcaniu obcierasz krawężniki, a już wisienką na torcie jest jeden jedyny wyjazd z osiedla, który też jest wąską dróżką, to chyba coś jest nie tak z planowaniem
  • Odpowiedz
mieszkałem kilka lat przy Wrocławskiej i uciekłem, nigdy więcej tam się praktycznie nie dało z samchodu korzystać


@sztandar: ja teraz mieszkam przy Wrocławskiej i jak najbardziej się da, tylko ja jeżdże w drugą stronę niż większość ludzi ( na płn-zach) więc się da.
Teraz faktycznie jest problem bo wszystkie 3 wiadukty (na AK, Wrocławskiej i Łokietka) są w remoncie, więc jest trochę słabo w drodze powrotnej ale dzisiaj się udało bez
  • Odpowiedz