Wpis z mikrobloga

@gundogawa: są zbyt dobre xD

Widać wielką różnicę, gdy wyprzedza się kogoś jadącego na długich, a potem włącza się swoje długie +150. Z tym, że ja bardzo rzadko włączam długie, bo wolę skupić się na drodze przede mną niż na obserwowaniu czy na horyzoncie pojawiają się górne obrysówki tirów.

Bielsze są sportlighty 5000k, ale świecą wyraznie słabiej na tych samych lampach.

Myślę, że jeśli u Ciebie 5000k dają radę jako mijania,
@gundogawa: Ja te 5000k w światłach mijania i tak mam zwykle na -1 (gdy jadę sam), żeby nie oślepiać na wzniesieniach, bo mają bardzo skoncentrowaną linię/granicę świecenia. Oczywiście sprawdzam je u diagnosty.
@DOgi: odkopię trochę temat, zastanawiam się nad wyborem jednego z tych modeli na światła mijania. Sprawdzałeś kiedyś czy faktycznie jest taka różnica w dystansie świecenia obu? Bardziej kuszą mnie Sportlight ze względu na aspekt wizualny, ale czy naprawdę jest widoczna różnica w barwie? Wiem, że idealnie białe nie będą. Wyczytałem też, że te Sportlight (i inne żarówki tego typu) słabo radzą sobie w deszczowe noce, miałeś okazję to przetestować na własnej
@Dzienny: nie miałem okazji porównywać tych żarówek ze sobą przy deszczowych nocach. Jakiś tydzień temu spaliły mi się oba te sportlighty w światłach mijania, w odstępie paru dni. Wygląda więc na to, że są bardzo trwałe. A to troszkę utrudnia porównywanie :d Teraz mam jakieś zwykłe żółte żarówki za 30 złotych sztuka i są tragiczne w porównaniu do sportlight. W deszczu jeździ się bardzo źle. Myślę więc, że sama barwa nie
@DOgi: Dopiero się spalił ten zestaw, o którym był ten wpis? Nieźle. Chyba wrzucę te Sportlight, w porównaniu z moimi obecnymi światłami i tak powinno być dużo lepiej, lampy w dobrym stanie, także może i efekt będzie fajny. Szkoda, że Tungsram upadł i za jakiś czas tych żarówek już nie będzie, a ceny obecnie x2 wyższe (za sportlight dałem 100 zł, za +150% 120 zł). Jak będą git to trzeba kupić