Wpis z mikrobloga

Elo Mircy! ( ͡~ ͜ʖ ͡°) Oddałem w poniedziałek na gwarancję mój Xiaomi Mi8 Lite do CCS przez Playa. Dopiero dziś wskoczył status, że przyjęli zgłoszenie. Sprawa wygląda tak, że telefon nagle, sam od siebie będąc uśpiony zaczął się w kółko włączać i wyłączać (zanim jeszcze pojawiło się logo bootowania Androida). Nie reaguje na próbę wyłączenia, taka pętla restartowania się jest aż do momentu całkowitego wyładowania baterii. Jak myślicie, co mogło tam paść, że tak się stało i jaka jest szansa, że to naprawią na gwarancji? Dodam, że miałem zainstalowane #miuipolska :) To pytanie, czy naprawią siłą rzeczy dość abstrakcyjne, ale najbardziej mnie zastanawia czego to może być usterka, bo raczej sprzętowa, a nie softu, skoro jeszcze przed bootowaniem OS uruchamia się ponownie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#ccsonline #telefony #android #smartfon #xiaomi
  • 4
@logixdev: https://miuipolska.pl/oficjalna-gwarancja-a-miuipolska/

Gwarancja jednak nie zostanie uznana, gdy serwis stwierdzi:


uszkodzenie partycji systemu przez instalację nieoficjalnego softu, np. LineageOS,

uszkodzenie fizyczne (hardware) spowodowane instalacją nieoryginalnego oprogramowania,

uszkodzenie systemu lub pamięci przez MiFlash z trybu EDL.


MIUI Polska to jest taki sam custom ROM jak kazdy inny, wiec jesli nie beda w stanie przywrocic oryginalnego softu jestes w dupie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Edit: Przeczytaj tez najnowszy komentarz.
@k3lt: ale oni nawet mogą nie widzieć jaki ROM tam siedzi, bo zanim system zacznie startować i nawet jeszcze ikonka odblokowanej kłódki z podpisem "Unlocked" nie zdąży się pojawić, to telefon już się resetuje, a samo odblokowanie BL i wgranie MIUIPolska nie skutkuje ich zdaniem utratą gwarancji ( ͡° ͜ʖ ͡°) Czytałem nawet opinie, że z Magiskiem spokojnie naprawiali telefon. Jestem ciekawy co nagle mogło paść, że