Wpis z mikrobloga

@open_or_die: co do blokowania momentu z dołu przez skrzynię to może dlatego bo może to ta sama skrzynia co w słabszych silnikach. Więc ma ogranicznik. Podobnie jest w mercu w211. Jak masz 400 cdi to skrzynia jest ze słabszych modeli więc tunerzy robią soft żeby szły konie ale moment już nie koniecznie. Przy okazji ukręca się tam jeszcze kilka innych rzeczy. Oszczędności jego mać. W alfie 159 znajomego 2.4 jtdm
  • Odpowiedz
@ze_skwarkami ja mam wersję 136km 340nm zrobioną na 162 i 395nm, automat am6 jest od najsłabszych silników do 3l V6.

Teraz będę poprawiał program i wywalę cała ekologię, muszę jakoś łagodniej poprowadzić moment bo z dołu za bardzo ciągnie jak blokada zejdzie. Powinno wejść 175km i 360nm, będzie się płynniej jeździło i nie będzie niespodzianek na rondach.
  • Odpowiedz
@open_or_die: Owszem, C5 są tanie i duże, jednak nadal na januszowych forach się naczytasz, że hydro to syf i nie ma sensu się brać za ten model (no chyba, że masz na normalnym zawieszeniu). Ja mam wersje poliftową (2006 r) z 2 litrowym LPG i przyspieszenie rzeczywiście można liczyć kalendarzem. Mój egzemplarz nie ma dziwnych usterek związanych z elektroniką (kolega również ma i nie kojarze aby narzekał na jakieś dziwne
  • Odpowiedz