Wpis z mikrobloga

#play #irytacja #prawakonsumenta #potrzebujepomocy

Cześć ! Jestem użytkownikiem sieci Play i mam Formułę rodzinna a w umowie :
3 numery
1 numer służący jako przenośny internet
2 telefony
2 ubezpieczenia do telefonów
Całość kosztuje mnie co miesiąc 390zl umowa kończy się 25.07.2020 na trzy numery w tym jeden to internet, czyli zostaje mi jeden. Od początku

1. Telefon wykonuje 23.06.2020 żeby zrezygnować z przedłużania umowy. Pani mówi ze mogę złożyć rezygnacje meilem, zdziwiło mnie ze nic nie powiedziała o odręcznym podpisie. Ustaliliśmy ze płace ostatnia ratę w lipcu czyli 390 zł a od sierpnia zostaje jeden numer za 55 zł
2. Przychodzi powiadomienie poczta ze trzeba zrobić skan potwierdzenia bo zwykły mejl bez ręcznego podpisu nie ma mocy prawnej.
3. Dzwonie na infolinie dowiaduje się ze będę płacić w lipcu i w sierpniu po 390 bo tamta rezygnacja jest nieważna ponieważ pani nie wspomniała ze chodzi o miesiąc rozliczeniowy a nie kalendarzowy. Pan uzgodnił ze mną ze jak złoże rezygnacje natychmiastowa odręcznie zeskanowania z podpisem to ze w lipcu kara 45 zł i 55 za jeden numer i w sierpniu. Pytałam się go trzykrotnie czy tak będzie oczywiście potwierdzał.
4. Nic nie odpisują ani nie wysyłają wiec dzwonie okazuje się ze zweryfikowali to jako zwykła rejestracje. Anie natychmiastowa ( w trybie pilnym) i ze płace normalnie aż do następnego miesiąca rozliczeniowego. Złożyłam oświadczenie o przesłuchaniu rozmowy z panem z pkt 3.
5. Przyszedł teraz rachunek za 483 złote ( do 390 naliczono mi rozmowy za obsługę klienta )
6. Pytania : co ja mam zrobić ? Czy powinnam odmówić złożenia opłat za dwie rozmowy w której mnie złe poinformowano ?
  • 8
@Agnieszek11 po pierwsze nie rozmawiaj z nimi tylko kontaktuj się pisemnie mail lub listy żeby mieć na piśmie, nie odbierał od nich telefonów chyba, że możesz nagrywać rozmowy. Finalnie masz przyjętą rezygnację czy nie? Jak tak to na jaki dzień? 25.08?
@robert83: wszystkie rozmowy są nagrywane a ja mam spisana datę i godzinę i imię i nazwisko osoby z która rozmawiałam. Na dzień obecny rozpatrywanie rozmowy nr 3 trwa bo przysłali mi fakturę jeszcze z abonament 390 i do tego naliczyli te rozmowy do 482 złotych, ( zamiast 45 zł kary i 55 zł za abonament który był ustalony - a kara za natychmiastowa rezygnacje) za które nie poczuwam się żeby płacić
@Agnieszek11 to że operator nagrywa to wiem, ale Ty tych rozmów nie masz i na 99% ich nie dostaniesz nigdy, jeżeli Ty nie możesz nagrywać rozmów to się z nimi telefonicznie nie kontaktuj. Masz skutecznie przyjętą rezygnację na ten moment czy nie? Jak masz to jaka data? Nie chodzi mi o to jaka według Ciebie powinna być data tylko czy jest w ich systemie jakakolwiek data rozwiązania?