Aktywne Wpisy
Co sądzicie o takiej skodzinie? Szwagier mówi, żeby wziąć jednak Karoka bo większy, ale mnie się wydaje że to starsza konstrukcja.
#motoryzacja #samochody #skoda #pokazauto
#motoryzacja #samochody #skoda #pokazauto
mirko_anonim +3
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Mirki... potrzebuje wsparcia.
Ale od początku:
Akt I
Wziąłem ślub z kobietą, którą kochałem. Dwa włoskie charaktery, częste kłótnie ale jakoś zawsze to było. Zawsze się pogodziliśmy, chociaż ona lubiła rozdrapywać rany i wyciągać brudy sprzed lat.
Mirki... potrzebuje wsparcia.
Ale od początku:
Akt I
Wziąłem ślub z kobietą, którą kochałem. Dwa włoskie charaktery, częste kłótnie ale jakoś zawsze to było. Zawsze się pogodziliśmy, chociaż ona lubiła rozdrapywać rany i wyciągać brudy sprzed lat.
Brońki w pół-realistycznych grach, czyli Jak Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint mógłby być ambitniejszą strzelanką
Hej, gram sobie w grę Breakpoint, jest tam prawdziwa broń(kupili licencję), pierwsze co się robi w tej serii gier, to powiedzmy w pistolecie maszynowym typu MP5/karabinku M4 zamiast podstawowego magazynka 20-30 kupuje/zdobywa się rozszerzony 50(gdzie jedynym minusem jest ułamek sekundy dłuższego przeładowania i czasem minimalnie większy odrzut/większe problemy z kontrolą ognia ciągłego), ale w realu, oglądając youtuberów testujących wszelkie bronie(ach ta Ameryka:)), to rozszerzone magazynki/magazynki bębnowe = problemy niewarte świeczki, ilość zacięć/awarii jest wysoka w porównaniu z podstawowymi, powiedzmy taki bębnowy do kałacha, niektórzy śmieją się z tego typu "taktycznych" magazynków.
Jak się ustawi po 500 strzałach, to przez jakiś czas taki duży magazynek zachowuje się prawidłowo, ale zaraz po kilku/kilkunastu wystrzelaniach są problemy ze sprężyną, problemy z(nie wiem jak to po polsku), lips, usta? To co przytrzymuje nabój który ma być pobrany do komory(sprężyna wypycha za szybko naboje).
Ustawiłem sobie w opcjach gry by było trudniej/bardziej realistycznie(tak samo robiłem w poprzedniej części: #wildlands )
Zastanawiam się czy nie wrócić do podstawowego magazynka(i tak nigdy nie zajmuje mi więcej niż 1-4 kule by zlikwidować przeciwnika), mam ustawione tracenie amunicji przy przeładowaniu(czyli jak strzelę 5 z 50stu, mam jeszcze 45 już sobie nie przeładuję "na zapas", jak to w grach bywa, gdzie wszyscy mają nerwicę przeładowania;)), bo tracę te 45, tak jakbym wyrzucił magazynek. To akurat jest fajne, powinno być w większej ilości gier. To przy mniejszym magazynku lepiej , bo mniej tracę jak z przyzwyczajenia przeładuję prawie pełen.
To jak to jest z tymi powiększonymi magazynkami 50tkami w "realu"? To niepraktyczna zabawka na strzelnicę? Na materiale promocyjnym MSBS widziałem jak wystrzeliwują taki rozszerzony, ale to reklama:).
Ta gra to nie symulator:
MP7(mój ulubiony SMG(gdybym kiedykolwiek mógł wybrać;) i ulubiona broń w poprzedniej części gry - Wildlands) w tej grze chodzi na 9mm.
Nie wiem czemu, ale tłumik zabiera -20% obrażeń, może chodzi o to, że z automatu zakładając tłumik, ładujemy amunicję poddźwiękową i ona ma mnie "siły"? U youtuberów się nie spotkałem z opinią by sam tłumik osłabiał?
Tłumik jest DELIKATNIE poprawiony względem filmów i większości gier, gdzie broń z tłumikiem robi pfff i nie słychać jej w pokoju obok, tu jest tak pół na pół, niby mogą usłyszeć z daleka, ale tylko czasami, nie wiem dokładnie z jakiej odległości, jakby losowo się to dzieje, ale dalej za cichy i można z pomieszczenia do pomieszczenia bez wykrycia łazić i wybijać kolejno ekipę wroga, lepiej odkręcić i pogodzić się z tym, że jak strzelimy w przeszkolonej willi, to wszyscy usłyszą i się zlecą, a nie kucać z pokoju do pokoju aż z 15stu ludzi, którzy się znają i wiedzą że są w domu, zrobi się jeden, który dalej chodzi nieświadomy, mimo że 14 ziomów zniknęło, wszędzie leżą ich pistolety, krew, łuski, dziury w ścianach, smród prochu...;)
Najnudniej jest grać snajperką, bardzo uproszczona balistyka, tylko lekki opad kuli, łatwy do wyczucia, nie ma wiatru, przeładowanie po strzale tak delikatne, ze prawie nie porusza się optyka przez którą patrzymy, od snajperki wszyscy wrogowie to jednostrzałowcy, nawet jak trafimy w stopę.
Oczywiście Z tłumikiem snajperką możemy wybić całą fabrykę rozmiaru Watykanu bez wzbudzania alarmu(byle by dobrze zaplanować by nikt nie wszedł tam gdzie leży ciało)
Celując na stojąco ze snajperki typu duża, długa i ciężka(takie jakich używa się w realu z nóżkami na leżąco, do przestrzeliwania murków/pancerzy) nie ma żadnego wahania w optyce, postać musi mieć mięśnie ze stali:)
Szkoda że nie mam nerwów i refleksu do grania w Escape From Tarkov , tam to dopiero "czuć" broń, plus po przyjęciu serii nie robi się czerwono na chwilę, aż się schowamy za rogiem i nie przechodzi jak ręką odjął;)
Może powinienem wrócić, ale ten stres w punkcie ekstrakcji, gdzie wiem że jakiś rusek znający mapę na pamięć siedzi w krzakach i tylko czeka by mi zabrać wszystko co uciułałem ze skupieniem 200% i stresem 300%(czyli batonika, sznurek, Tigera i dwa magazynki od TeTetki;)), szkoda nerwów:) Z drugiej strony, to uczucie jak raz na 10 razy to ja strzelę pierwszy i Mosinem zdejmę jakiegoś Youtubera, czy innego ruska-robota. Człowiek się cieszy jak dziecko.