Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki,
proszę powiedzcie mi jak wygląda sytuacja i po czyjej stronie jest teraz piłeczka.
A więc tak, kupiłem drona, generalnie lata i działa, ale jego jeden silnik ma luz na łożysku i trochę bardziej się grzeje, generalnie mogła przydać by się jego cała wymiana lub chociaż próba ogarnięcia samemu. Nie chcę odsyłać go spowrotem do Chin i kupować ponownie bo po pierwsze były dobre kupony na summer sale a poza tym naczekałem się na niego 2 miesiące w preorderze.
Wysłałem zdjęcia paczki lekko na rogach przygniecionej i na pudełku wgniotki minimalne od silników (może to spowodowało ten problem na jednym z nich chociaż wątpie - bardziej skłaniam się ku wadzie fabrycznej). W każdym razie Aliexpress od razu wkroczyło do dispute bo to Aliexpress standard shipping i zaproponowało odesłanie produktu i pełny zwrot.
Odrzuciłem tą propozycję, udokumentowałem za pomocą "Edit" że dron lata i że generalnie odesłanie może spowodować kolejne zniszczenia + plus nowa dostawa wcale nie musi gwarantować bezawaryjnego produktu.
Ponadto wczoraj dostałem maila że sprzedawca zgodził się na moją ofertę, aczkolwiek spór nadal jest w toku, ponadto nie widać osi czasu tego że się w ogóle zgodził.... To jak to w końcu jest zgodził się a aliexpress jeszcze musi to przyklepać czy jak? Po czyjej stornie jest piłeczka, mam coś robić więcej? Jak minie jakiś timeout (jaki) to kto wygra ten spór i na jakich zasadach?

Pomóżcie...

Wszystko w załacznikach.
1
2
3
4

#aliexpress
  • 1