Wpis z mikrobloga

@quelto gość poprosił o pomoc w napisaniu algorytmu, który stworzy "ślimaczka" z cyframi od 1-25. W odpowiedzi otrzymał suche liczby. Coś jak wpisanie samych wyników w matematyce, bez działań prowadzących do nich.
@boryspo: pa tutaj
`

#include
#include
#include

#define TABXSIZE 5
#define TABYSIZE 5
#define TSIZE (TABX_SIZE * TABYSIZE)
#define PI 3.14159265358979323846
#define x0 (TABXSIZE/2);
#define y0 (TABYSIZE/2);
#define cc -30.0f

//#define radcoef 0.0174532

//#define angletorad(x) (x*radcoef)
//#define radtoangle(x) (x/radcoef)

int main(void)
{
float deltax;
float deltay;

float ftab [TABXSIZE][TABYSIZE];
int tab [TABXSIZE][TABY
0.....4 - @boryspo: pa tutaj 
`

#include 
#include 
#include 

#define TABXSI...

źródło: comment_1594718085w9gZekGvdrTIrzPrTd4Scf.jpg

Pobierz
Ale słuchajcie, to rozwiązanie jest jak najbardziej ok. Nie jest uniwersalne, nie da się zadeklarować wielkości tablicy, że działałaby dla każdego zadanego N. Ale kod robi dokładnie to, co ma robić. Przy braku dodatkowych warunków i wytycznych nie ma co kombinować