Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@KogaBonito: nikt nie odpowie na Twoje zgłoszenie. Ja półtora tygodnia temu miałem błąd przy uruchamianiu hulajnogi i zrezygnowałem, a po 3 godzinach się zorientowałem, że kurs leci i nabiło mi 120 zl rachunku. Od razu na maila przyszła faktura, ale na zgłoszenia nikt nie odpowiada. Telefonicznie zostaniesz poinformowany przez automat, że sprawy klienckie mozna zgłaszać tylko na maila albo w aplikacji. #!$%@? warta firma. Widzę, że takie praktyki to u nich
@Thomasx17: Jak nie dało się anulować, to przelałem wszystkie pieniądze z konta, którego używałem we FreeNow na oszczędnościowe, dzięki temu nie pobrało mi nic, ale mam zaległą płatność 50.50 zł, bo po przekroczeniu 50zł automatycznie zakończyło (po prawie 2h). Moja dziewczyna też wtedy wypożyczała, dokładnie taka sama sytuacja, 51.50 zł. Napisałem kilka maili do FreeNow, czekam czy coś odpiszą, płacić nie mam zamiaru.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@KogaBonito: pisałem kilkukrotnie na maila, ostatnio nawet na Facebooka i instagram i wyjebka totalna. #!$%@?łem się i dodałem komentarz pod ich ostatnim postem na fb i tez póki co żadnej reakcji. Gównofirma ruchająca swoich klientów. Nigdy więcej nie skorzystam i będę namiętnie odradzał wszystkim