Wpis z mikrobloga

@Harundo: no to serce to samo, troche udoskonalili chlodzenie w tym modelu, bo sie grzał. 193 cm to rzeczywiscie sporo na taki sprzet :) adv jest troche wiekszy od duke, ale faktycznie ktos slusznego wzrostu jak ty może sie poczuc maly i pokrzywiony na dluzsze trasy.
@Bazarnia: I tak z tym pokrzywieniem po dłuższych trasach jest lepiej niż mógłbym się spodziewać :D
Niech się maszyna sprawuje, a co do chłodzenia to w djuku to chłodnica jest głośniejsza od wydechu i praktycznie non stop chodzi w ciepłe dni, na ADV rozwiązali ten problem?
@mrbox: swietnie, z minusow to troche niska szyba i wali lekko klate i kask, ale za to nie trzepie nia w terenie. Jezdzi sie jak rowerem, bardzo zwinny. Spalanie 3.1 do 3.2. W 4 dni zrobilem 600 km wokol komina, jezdzac czasem do 2 w nocy bo tak cieszy jazda.
@Bazarnia: 500x dla mnie była takim małym, zwinnym adv :-) ale po 5 latach jazdy się już znudziło, nagle przestało dawać frajdę, wydawało mi się jakby nic mnie już w niej nie mogło zaskoczyć. Dlatego teraz Africa i od nowa nauka. Jedno jest pewne - przejście z lekkiego moto na „kloca” uczy pokory...
@Bazarnia: Nom, Africa to było moje marzenie, teraz spełnione. Za każdym razem jak na nią wsiadam to jest uśmiech na twarzy. Na razie dostarcza mi ciagle powodów żeby nad sobą pracować. Jak będzie trochę starsza to i w teren się pojedzie, na razie szkoda nowe moto rozwalać po bezdrożach...