Wpis z mikrobloga

@ImperiumCienia: ja się zatrzymałem z graniem w live gdy był niegrywalnym badziewiem na przeglądarkę, później wyszedł na steama ale jeśli chodzi o performance to nie widziałem wielkiej różnicy, w Champions klient chodził bez żadnych dziwnych spadków FPSów i gra rzeczywiście mogła sprawiać przyjemność - stąd moje zdziwienie, że wybraliście live.
@P_O_T_E_Z_N_Y__G_E_J: o ile idea championow była mi bliska i wpadłem na ten pomysł jesczcze za czasów Quake3 to już wykonanie i handling tego tytułu przez bethesde jest #!$%@?. #!$%@? silnik, hukowe mapy a raczej ich brak, brak standardowych trybów i wieczna beta. Już nie mówię o tym że wywala ciągle i wiecznie jakieś problemy miałem. Ql to sentyment ale też i grywalność miodna, działa i od odpalenia gry do grania mija
QL to sentyment ale też i grywalność miodna, działa i od odpalenia gry do grania mija kilka sekund a nie długich minut


@ImperiumCienia: o, to to, świetnie doszlifowany kawałek kodu, zarówno sieciowego jak i głównego