Wpis z mikrobloga

@L3g1on:
Jeśli to ten sam produkt tylko ma x kombinacji dla 2 parametrów - to już to masz te selecty, na stronie produktu*
Jeśli to różne produkty i chciałbyś je tak filtrować według parametrów - to każdemu dajesz atrybuty z wartościami dla parametrów i nawigacja festowawa w kategorii ci to wyfiltruje.

Oba rozwiązania można już na froncie stylami ładniej zrobić albo przebudować, ale też zależy jaki jest twój cel w tym,
@Deykun: w zasadzie AWP tutaj nie pomoże, bo zależne od siebie kombinacje + przekierowanie do innej karty produktu nie zadziała w AWP bez modyfikacji.

Ogólnie... mam wątpliwości czy w takiej sytuacji w ogóle wykorzystywać kombinacje, skoro całość ma służyć do przekierowania do innego produktu, a nie realnemu wpływowi na np. cenę tego, którego oglądamy itd.

IMO customowe rozwiązanie tylko wchodzi w grę :)
@krypod:

skoro całość ma służyć do przekierowania do innego produktu

No napisał, produktu, ale fakty są takie, że każda kombinacja ma swój link w PS1.7, więc można by tak walczyć.
@Deykun: są to wkręty w różnych wymiarach (różne wagi, ceny, długości gwintu) więc raczej dla każdego wymiaru będę musiał zrobić osobny produkt bo mimo że to jeden rodzaj wkręta to każda długość i średnica ma swoje unikalne cechy.
@L3g1on:
Wiesz, pytam, bo to może faktycznie mieć sens np. pod kątem SEO z jakiegoś powodu, a robienie XX produktów zamiast 1 z XX kombinacjami utrudni ci aktualizacje opisów i ogólniejsze zarządzanie tym.