Wpis z mikrobloga

W niedzielę byłem na koronawirus-weselu, na dość skromnym przyjęciu .
Normalnie jestem programistą, nołlajfem i hobbystycznie się zajmuję pieczeniem jakichś tam ciast i tortów, głównie dla rodziny.
taka zajawka może od 5-6 lat.
Jako, że się hajtał się mój bliski przyjaciel, więc zadeklarowałem, że mogę mu w prezencie zrobić coś małego, w miarę swoich domowych warunków.
Chciałem się pochwalić, bo mało lajków było na fejsie ( ͡ ͜ʖ ͡) i czuje niedobór, a pochwały zwiększają motywację i poprawiają nastrój.
wszystko, co widać zrobiłem sam, poza tą figurką na szczycie. 6 dni mi to zajęło.
#ciasto #cukiereczki #tort #wypieki #slodycze
LeGgo - W niedzielę byłem na koronawirus-weselu, na dość skromnym przyjęciu .
Normal...

źródło: comment_1594154334e8o79OPYGE4GRDC5i8WSLT.jpg

Pobierz
  • 72
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Mishi4561: zależny które elementy :P kwiaty z masy cukrowej przeżyją lata, krem na bezie szwajcarskiej wytrzymuje 2 tygodnie w lodówce bez uszczerbku na jakości. tak samo czekoladowe. można było zrobić 3 dnie przed podaniem. biszkopty były pieczone dwa dni przed serwowaniem ... reszta na świeżo.
  • Odpowiedz
@polczlowiekpolwykopek: oj tam :D liczy się włożone serce i pozytywne emocje, które przekazujesz komuś częstując ciastem.
jak oglądam swoje ciasta sprzed 4 lat, to mi głupio, a ludzim, nawet wtedy sprawiały radość :)
A ja lubię sprawiać ludziom radość(i jestem łasy na komplementy ʕʔ )
  • Odpowiedz
Kurcze szanuje a jaki smak tortu?
I gdzie kupić taka masę cukrowa czy robi się samemu? Słaba jestem w gotowaniu
  • Odpowiedz
@Hiobe: smak tortu dość indywidualny.
ogólnie owocowy, ale każde piętro miało odzwierciedlać inną część flagi Etiopii, więc najniższe to było agrest, kaktus, kiwi. Wyżej było brzoskwinia, mango, morela, cytryna. Wyżej jeszcze truskawki, maliny, ogólnie czerwone owoce.
Szczyt zawierał w sobie każdą z tych warstw.