Wpis z mikrobloga

Witam wszystkich.
Sama nie wiem od czego zacząć bo tyle tego wszystkiego się zebrało, ale postaram się opisać sytuację jak tylko najlepiej potrafię. 30 czerwca w nocy na betfan wygrałam kwotę dokładnie 23541 zł. Kluczowe jeszcze jest to że przed ostatnim meczem który był na kuponie zagrałam u innego bukmachera za kwotę 12 tysięcy na drugą drużyne z remisem aby mieć dokładnie wygraną 23500 niezależnie od wyniku meczy. Po wygranej (było to późno w nocy) zleciłam wypłatę środków na swoje konto bankowe. Wstałam rano próbowałam zalogować się na tamte konto i wyskoczył błąd "konto zablokowane" oczywiście od razu napisałam na ich czacie biura obsługi klienta - tam dostałam odpowiedź że moje konto jest w trakcie weryfikacji, stwierdziłam ok - podałam poprawne dane, dowód dobry, wpłaty dokonałam ze swojego konta i na niego zleciłam wypłatę niech weryfikują. Po południu dostaje telefon z numeru prywatnego okazuje się że to BETFAN (mimo iż przy rejestracji nie wyraziłam zgody na używanie mojego numeru telefonu) nie zostałam spytana o żadne swoje dane, tylko Pan zaczął wypytywać mnie o takie rzeczy jak data założenia konta. Kto pamięta kiedy założył konto na facebooku? Podałam błędną datę - powiedziałam tą kiedy pierwszy raz zagrałam kupon, konto było założone duzo wcześniej, lecz z niego nie korzystałam wyleciało mi to z głowy, dopiero po rozmowie sprawdzając skrzynke zobaczyłam że konto zostało aktywowane 18 czerwca. Spytano mnie jeszcze np. kiedy ostatni raz się logowałam - odpowiedziałam że rano tylko wtedy to ja PRÓBOWAŁAM się zalogować a moje konto było już zablokowane, ostatni raz kiedy udało mi się zalogować było to przed zleceniem wypłaty w nocy. Były jeszcze pytania typu jakie zawarłam zakłady. Gdzie w regulaminie jest napisane że mam obowiązek wykuwać na pamięć mecze które gram? Oczywiście troche wymieniłam, nie wszystkie bo było ich około 10. Nie miałam możliwości sprawdzenia bo konto było zablokowane i Pan który dzwonil kazał mi odpowiadać szybko. Tego samego dnia wieczorem dostaje maila że moja weryfikacja przebiegła negatywnie i zabierają sobie wygraną z powodu który podali w regulaminie:
c) zawieszenia procesu rejestracji w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości podanych danych w formularzu rejestracyjnym lub okazanym dokumencie oraz w przypadku, gdy na podstawie przedstawionych danych nie będzie można dokonać procesu weryfikacyjnego

Oczywiście jest to oszustwo z ich strony na co mam dowody (przysłany mail od nich po założeniu konta że zostało aktywowane), moje konto przed wygraną było w pełni zweryfikowane. Wszystkie dane które im podałam były dobre i dokument również był prawidłowy, wpłaty dokonałam ze swojego konta bankowego.

d) przeprowadzenia dodatkowej weryfikacji również dla BetKont już istniejących(poprawnie zweryfikowanych), jeżeli zajdzie podejrzenie o użytkowaniu przez inną osobę niż osoba, której dane zostały podane podczas rejestracij. Procedura ta dotyczy przede wszystkim sprawdzeniu poprawności wymaganego wieku Uczestnika zakładów. Procedura dodatkowej weryfikacji zakłada m.in. przysłanie na wezwanie Spółki dodatkowych skanów, fotografii lub elektronicznych kopii dokumentów

Punkt ten nie ma nic związanego z weryfikacją przez nich dokonaną. Nie zostałam poproszona o żadne dane a tymbardziej o przysłanie żadnych dodatków skanów, fotografii lub elektroniczych kopii dokumentów. Jak można powoływać się na regulamin i z niego nie korzystać?

Dodam również że u mnie w domu wszyscy posiadają 18 lat i swoje konto bankowe. Ja nie korzystałam z żadnych bonusów więc jaki miałoby sens, aby ktoś miał grać na moim koncie? Oczywiście złożyłam reklamację ale dostałam odpowiedź że czas oczekiwania do 21 dni. Kontaktowałam się na infolinii ale Pan który tam pracuje nie był w stanie mi odpowiedzieć na żadne pytanie ani przekierować na dział weryfikacji - oni dzwonić z numeru prywatnego mogą, ale ja z nimi się skontaktować już nie mogę. Napisałam również kolejnego maila do biura obsługi klienta i dostałam odpowiedź.

"Dzień dobry,

Dziękuję za wiadomość. W tej chwili jestem na urlopie i będę dostępny z
powrotem od 27 lipca."

Sprawę opisuje tutaj bo tak mi polecało wiele osób, może to być jedyna skuteczna próba nawiązania z nimi jakiegokolwiek kontaktu. Bardzo dużo pracuję i nie mam czasu ciągać się po sądach - oczywiście jeżeli będzie to jedyna opcja to będzie musiało do tego dojść mimo wszystko liczę że sprawę uda się załatwić. Jak legalny polski bukmacher może blokować czyjeś konto z powodu nieprawidłowości danych po wygranej mimo iż wszystkie dane były prawidłowe? Czy w przypadku przegranej takiej kwoty również by sądzili że z konta korzystała trzecia osoba i zwrócili mi środki?
Nie dostałam żadnych konkretnych argumentów dlaczego uważają że ktoś inny korzystał z konta jedynie powołali się na regulamin który nie ma mi nic do zarzucenia. Zakłady które były na kuponie (większość) została wzięta z grupy facebookowej o obstawianiu na której oni sami nonstop się reklamują. Oczywiście spytałam na czacie obsługi u bukmachera czy jest to coś nielegalnego, dostałam odpowiedź "nie, to nie jest w żadnym stopniu :) chodzi tylko o ogólne korzystanie z konta, typu operacje finansowe, doładowania - takie rzeczy może tylko założyciel" No więc tylko ja korzystałam z konta, a jeśli uważacie @BETFAN inaczej to proszę mi pokazać nagranie w którym widać jak inna osoba włamuje mi się na konto bankowe i gra kupon tylko po to żeby pieniądze i tak później przyszły do mnie.
https://iv.pl/image/GthiCaI
https://iv.pl/image/GthiSM2
https://iv.pl/image/GthiE54
https://iv.pl/image/GthiLEY
https://iv.pl/image/GthiXcD
https://iv.pl/image/Gthi6de
https://iv.pl/image/GthiPOp

#betfan #bukmacherka #oszustwo
  • 18
  • Odpowiedz
@SmutnyPi3rdolnietyMarcinek: jakakolwiek próba kontaktu z nimi jest na nic, wielokrotnie próbowałam się skontaktować czy to przez infolinię czy czat obsługi klienta cały czas ta sama odpowiedź że mają 21 dni na odpowiedz z reklamacji
  • Odpowiedz
@Merrow A przypadkiem nie jest tak że ktoś z domowników również posiada konto w betfan? Albo np ktoś na Twoim komputerze się logował na inne konto ?
  • Odpowiedz
@gokussj: tak posiada ale nie jest to zabronione w regulaminie, zabronione jest korzystanie z wielu bonusów na jednym IP ale ja nie korzystałam z żadnych bonusów
  • Odpowiedz