Wpis z mikrobloga

@marwiec: Nie nie sadze, Lufthansa to jeden z głównych graczy, z reszta im ta zmiana potrzebna, przez to zaoszczędzą kupę kasy. Nie mówiąc ile zarobią zdobywając nowych klientów. @Dronitto: pyta dlaczego. Dlatego, że coraz więcej osób jest poirytowana działaniami Ryanaira, ale nie mają wyjścia, bo Ryanair lata dosłownie wszędzie, w przeciwieństwie do na przykład Easy Jeta, i dodatkowy konkurent na dodatkowych trasach to bardzo dobra rzecz. Ryanair zacznie coraz bardziej
@tusiatko: Standard germanwingsa się wielce nie różni od rajana właściwie. Nie po to Lufthansa zmienia całe trybiki żeby zachować podobny lub ten sam standard,prawda?

Bańka i Rajan? Sprawdź wyniki finansowe. Zresztą latają na tak krótkich trasach że problemy typu płatna przekąska to zerowe problemy w sumie. Jeszcze za cenę 10 euro,gdzie pociąg miejski tyle może wynieść.

Jak ktoś chcę zjeść czy mieć kilka sztuk bagażu głównego to zawsze jest star alliance,chociaż
@Dronitto: Leciałeś Germanwingsem? Ja leciałam, mają maszyny chyba 20 lat młodsze od Ryanaira. A Lufthansa po prostu łączy swoje europejskie połączenia z reszta swoich europejskich linii lotniczych i chodzi tylko o to, że na krótkich trasach będzie operowała jako Tania Linia lotnicza, bo do tej pory sama Lufthansa była dosyć droga na krótkich trasach. Wyniki Rayanaira? Widzę co się dzieje na lotniskach, jak się ludzie denerwują za każdym razem kiedy sprawdzany
@tusiatko: To jak komuś zależy na standardzie i darmowych kanapkach to po co się pcha w loty za 10-15 euro? Rajanem latałem już tyle i nigdy z bagażem cena ie wyniosła tych magicznych 70 euro.

Wyniki finansowe rajana są bardzo dobre,co ma sytuacja na lotnisku do samej linii? Obsługa lotniska to zupełnie inne spółki przecież.

No i flota Rajana jest większa,i jednak o wiele młodsza (w zasadzie najmłodsza jeśli chodzi o
@tusiatko: Po prostu po tych tekstach z benzyną i starą flotą wydaje mi się że jesteś uprzedzona zbytnio. Dlatego jest wolny rynek dla ludzi takich jak my,jak ktoś chce kanapek,to dostanie.

Co do samej floty,Rajan ma o wiele nowszą flotę niż sam Germanwings ( oni latają na starszych technologicznie airbusach),Rajan ma boeingi,z nowszych lat,po prostu klasa samolotu wyżej + całkiem "świeże". Prawie połowa ich floty ma mniej niż 3 lata,kilka maszyn
@Dronitto:

"To jak komuś zależy na standardzie i darmowych kanapkach to po co się pcha w loty za 10-15 euro? Rajanem latałem już tyle i nigdy z bagażem cena ie wyniosła tych magicznych 70 euro. "

Lata, bo po pierwsze, pasują połączenia, po drugie linii lotniczych w randze 0-100euro jest może z 4. Ale jeżeli ma się do wyboru tanio ale z dobrym standardem i kanapkami, to po co wybierać gówno?
@tusiatko: Uhu,widzę jakieś podjazdy. Co do samej floty,po tym widać że jednak tematu nie znasz,więc ciężko będzie dyskutować. Flota Rajana jest najmłodszą flotą ze wszystkich linii low cost,i tu nie ma czegoś takiego jak osobiste odczucia,typu okopcone skrzydła (?! ) Po prostu to są techniczne fakty,mają najmłodsze samoloty,w dodatku są klase wyżej (chodzi tu o techniczny aspekt).

I tak,Rajan odkupuje samoloty(ma też własne maszyny),tak jak każda inna linia lotnicza.

I tak,chodzi
@Dronitto: Nie gadaj mi, bo na przykładzie lotniska w Bremen, Ryanair ma swoją część, z pracownikami odprawiającymi tylko loty Ryanaira, a nawet prowadzący kontrolę TYLKO pasażerów Ryanaira. W lotnisku w Palmie przy odprawie (okienka Ryana) są pracownicy zatrudnieni przez Ryanair a nie lotnisko samo w sobie. Bo gdyby tak nie było, to mogliby odprawiać też pasażerów innych linii, a tego nie robią. Poza tym przy samym wejściu też są pracownicy w