Wpis z mikrobloga

@waldo: po prostu perfumy te zdobyły dużą popularność wśród sebków, sam w sumie nie wiem dlaczego - czy to z powodu flakonu imitującego bogactwo, czy może że cena wynosi akurat tyle ile przeciętny sebek byłby w stanie wydać na "markę premium", czy ze względu na swoje parametry i charakter zapachu które pozwalają określić go "klubowym", lub też po prostu ze względu na marketing wycelowany akurat w tę klientelę - nie
  • Odpowiedz
po prostu ze względu na marketing wycelowany akurat w tę klientelę


@Marmite: zapomniałem zaznaczyć że akurat ten punkt to tylko moje domysły, nie mam pojęcia w kogo był skierowany marketing 1M
  • Odpowiedz
@Marmite: Moim skromnym zdaniem to świetny zapach, który niestety stał się wrogiem siebie samego. Tak spodobał się masom, że swojego czasu pachniał nim co drugi facet, niekoniczenie same dresy.
  • Odpowiedz