Wpis z mikrobloga

  • 76
  • Odpowiedz
  • 255
@paprykasz_bez_papryki przykra sprawa, ale środek nocy to nawet podmuch z przejeżdżającej ciężarówki mógł go gdzieś zachwiać i tragedia gotowa, a takim zestawem to nie poczuje nawet, że coś się stało, jak nie było monitoringu to ciężko będzie coś zdziałać
  • Odpowiedz
@paprykasz_bez_papryki Wielka tragedia, współczuję. W Niemczech nie można przebywać ani sekundy na pasie drogowym. Kamizelka na siebie i za barierki. Podejrzewam, że tu ani kamizelki ani trójkąta nie było. Wymiana koła na autostradzie to 50% szans na przeżycie. Tak jak mówili przedmówcy, mógł być to zestaw z naczepą a wtedy o nieświadomość nietrudno.
  • Odpowiedz
@paprykasz_bez_papryki: może Ci się nie spodobać to co napisze, ale po co Ci ta informacja? Z opisu wynika, ze to po prostu nieszczęśliwy wypadek, w sporej części spowodowany przez Twojego znajomego. Jeśli zrobiła to ciężarówka to kierowca mógł nie odróżnić uderzenia w człowieka od uderzenia w psa.
  • Odpowiedz
Wymiana koła na autostradzie to 50% szans


@kurczakos1: jak lewe koło to 100%, a jak prawe to 0%? Ciekawe szacunki. Jakie zagrożenia są przy zmianie prawego koła, jeżeli jesteś od strony barierek?
  • Odpowiedz
Poza tym przy potraceniu przy prędkościach autostradowych raczej już nie ma komu udzielać pomocy.


@NieUsune: no dokładnie, to skoro i tak trup, to nie ma sensu się zatrzymywać. Co za #!$%@? logika. Nawet jak potrąciłeś kogoś nie z twojej winy to masz obowiązek się zatrzymać
  • Odpowiedz
Uważasz, że jak potrącę człowieka tirem to mogę być przekonany, że to tylko dziura? Mam nadzieję, że nie jeździsz tirami. Albo chociaż nie w mojej okolicy...


@Fanatyk_Wedkarstwa: mógł go zahaczyć naczepą, wtedy nic nie poczuł nawet
  • Odpowiedz
@krolcz Rozumiem, że stał pomiędzy ciężarówką (to był kierowca zawodowy) a barierkami i go coś potrąciło? ()

Pomijając już to o czym wspomniałeś, podoba mi się właśnie niemieckie podejście. Awaria: kamizelka, trójkąt i spier..asz za barierkę BEZ WYJĄTKÓW.
  • Odpowiedz
Rozumiem, że stał pomiędzy ciężarówką (to był kierowca zawodowy) a barierkami i go coś potrąciło? ()


@kurczakos1: nie wiem, skąd mam wiedzieć. Nie jestem OPem. Tylko nie rozumiem skąd te statystyki że szansa na wypadek przy zmianie koła 50%. Bo jak to prawe koło, to jak auto stoi całkowicie na pasie awaryjnym to zmiana tego koła i odjechanie w 5min jest bezpieczniejsze niż stanie nocą 2h
  • Odpowiedz