Aktywne Wpisy
atack12 +42
Dzisiaj pobije rekord na dostawy. Propozycje możecie pisać i będę losowo wybierał. Do końca dnia będę wysyłał. Nie ma limitu pln (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) #danielmagical #patostreamy
Oczywiście gdy święta Ukraina (ponownie) wysadza w powietrze cywila w miejscu publicznym raniąc osoby postronne to jest OK i to wcale nie jest terroryzm bo święta Ukraina może robić absolutnie co chce i nie musi przestrzegać jakichkolwiek zasad.
Zbrodnie wojenne na froncie i terroryzm, to chleb powszedni świętej Ukrainy.
#ukraina #wojna #rosja
Zbrodnie wojenne na froncie i terroryzm, to chleb powszedni świętej Ukrainy.
#ukraina #wojna #rosja
Obecnie mam Yarisa Verso - wspaniały wynalazek, malutki, niesamowicie pojemny, i nic by mi w nim nie brakowało gdyby nie zmiana miejsca pracy. Niestety ale do jazdy w trasy rzędu kilkuset km takie małe autko się nie nadaje.
Chciałbym coś z lepszym zawieszenie, na większych kołach niż 14", z szerszym rozstawem osi, niższego, żeby nie bujało się na zakrętach, nie dawało tak odczuć gorszych, lokalnych dróg. Mile widziany napęd 4x4.
Jednocześnie chciałbym żeby było w miarę oszczędne (najlepiej gotowe na podtlenek LPG) i jak najbardziej pakowne (do Verso wrzucam sobie rower w całości do środka) i też żeby pozycja za kierownicą/widoczność była jak teraz.
Nie mam pomysłu za czym się rozglądać, czy szukać jakiegoś kombivana, czy iść w jakiegoś SUVa, zawsze wychodziłem z założenia że to pseudoterenowe auta do wożenia tyłka po mieście, ale mogę się mylić.
Na liście mam zarówno Doblo, jak i CR-V/RAV4 czy Forestera. Albo w ogóle coś innego, np. Outback czy Scudo.
Fajnie jakby było to produkcji japońskiej. Cena tak do 20 tysięcy, zakup raczej w przyszłym roku jak się praca rozkręci.
@Boroova: też jest na liście, razem z Outbackiem
@rekoj: powiem tak - liczę że da się mieć jak najkrótszy samochód który spełni wymagania, ale może
@jedzczarnekoty: zapytam przewrotnie: to kwestia zwyczajnie przyzwyczajenia że wolisz auta tego typu i nie masz porównania z niczym normalnym, czy potrzebujesz czegoś takiego np. właśnie do przewożenia gratów czy pracy?
Bo jak nie potrzebujesz to z myślą o długich trasach to jeden z gorszych typów jak chodzi o nadwozie
A jeśli chodzi o wysokość - jedną z branż w których pracuję jest serwisowanie rowerów, wygodnie jest wrzucić jeden/dwa do środka w całości i bez zabawy w bagażnik.
Generalnie czasem zdarzyło się jechać jakimś "zwykłym" samochodem typu hatchback czy sedan, ot pokroju Mondeo/Insignia i jednak komfort jazdy był nieporównywalnie wyższy. Nie wiem czy to zasługa małych kół w Yarisie czy twardego zawieszenia (na którym i tak się buja)
BTW.
A tak sobie myślę że bryła np. Berlingo jest zbliżona do
Tylko myślę, że trzeba mieć trochę świadomości, że jednak w takim kombivanie czuć, że to auto dostawcze - kiepskie materiały, kiepskie wyciszenie, chociaż po Yarisie pewnie nie będziesz czuć większej różnicy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jak rozważasz Outbacka, to weź pod
Tylko właśnie, co będzie się mniej kiwało na krętych drogach, czy kombi czy taka Grand Vitara, doświadczenia z takimi terenówkami nie mam żadnego. Bo jednak "trasa" to będzie u mnie głównie jazda po wioskach, taką branża ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Komentarz usunięty przez autora
@jedzczarnekoty Grand Vitara trochę się wychyla na zakrętach, to fakt, niektóre trzeba brać jakieś 10km/h wolniej niż cywilnym samochodem. Jednak zawieszenie terenowe, więc miękkie.
No i przy ewentualnym gazowaniu suzuki byłby problem, bo większość xl7 jak już są, to w dieslu, a zgazować benzynę to butla musi iść do bagażnika, bo koło zapasowe jest na zewnątrz. Pod