Wpis z mikrobloga

Jeśli najbliższe wybory wygra DUDA to ja, moja żona z dziećmi, kilkunastu znajomych wraz z rodzinami, wszyscy wyjeżdżamy z Polski. Wszyscy jesteśmy młodzi i dobrze wykształceni(ja jestem programistą, dziewczyna lekarzem).

Mamy dość dyktatury kaczora!
Mamy dość życia w niedemokratycznym państwie!
Mamy dość łamania konstytucji i naszych praw!
Mamy dość #!$%@? na 500+ i socjał dla nierobów!
Mamy dość propagandy TVPIS tworzonej za nasze pieniądze!
Mamy dość robienia z tego kraju prywatnego folwarku kaczora!

Plusujcie ten wpis! Pokażmy ile nas jest! Młodych, wykrztałconych z dużych miast którzy mają dość patologii "dobrej zmiany"!

S.....b - Jeśli najbliższe wybory wygra DUDA to ja, moja żona z dziećmi, kilkunastu z...

źródło: comment_15934103090URLYCPyPxw1eG89MkgBHS.jpg

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Scaab: Nigdzie nie wyjedziesz tylko pogodzisz się z tym i nadstawisz kukle, że wiejskie janusze, rolnicy, bezrobotni i kościółek będą ci układać życie i państwo tak jak oni tego chcą Twoim kosztem xD
  • Odpowiedz
@Scaab: Pierwszą taką deklarację usłyszałem przy okazji wyborów w 1995. Katecheta w szkole ostro podniecał się, że jeśli Wałęsa nie wygra to on następnego dnia wyjeżdża z rodziną. Całe 45 min marudził, że musimy przekonywać rodziców by nie głosowali na kwacha.... dalej go widuję na mieście( ͡° ͜ʖ ͡°). Potem zauważyłem, że co wybory są takie płacze i nikt nie wyjechał jeszcze.
  • Odpowiedz
Jeśli najbliższe wybory wygra DUDA to ja, moja żona z dziećmi, kilkunastu znajomych wraz z rodzinami, wszyscy wyjeżdżamy z Polski


@Scaab: A powinieneś zachować się wręcz przeciwnie i zostać.
To elektorat pisowski powinien wraz z rodzinami zrobić wypad za wschodnią granicę do swoich ruskich towarzyszy w ten sposób Polska pozbyłaby się wszelkiej maści socjalistycznej ruskiej mentalności przekazywanej z pokolenia na pokolenie, z dziada pradziada na dziada. Ten ruski elektorat PiS
  • Odpowiedz