Aktywne Wpisy
wykop +201
Nowy dzień, nowy ja (ง •̀_•́)ง #wykopchangelog
Nocne Marki zapewne ucieszy informacja o zmianach w trybie nocnym, które zgodnie z Waszymi sugestiami wprowadziliśmy. Swój kolor - między innymi - zmieniła górna belka serwisu (z niebieskiej na szarą), pojawiło się też kilka innych kosmetycznych zmian, które nam zgłaszaliście
Jeśli nie wiecie jak zmienić tryb, śpieszymy poinformować, że możliwość przełączenia się pomiędzy trybami nocny/dzienny - dla zwiększenia Waszej
Nocne Marki zapewne ucieszy informacja o zmianach w trybie nocnym, które zgodnie z Waszymi sugestiami wprowadziliśmy. Swój kolor - między innymi - zmieniła górna belka serwisu (z niebieskiej na szarą), pojawiło się też kilka innych kosmetycznych zmian, które nam zgłaszaliście
Jeśli nie wiecie jak zmienić tryb, śpieszymy poinformować, że możliwość przełączenia się pomiędzy trybami nocny/dzienny - dla zwiększenia Waszej
waro +122
Może to jest ja słynna ofensywa Rosji, która miała niebawem nadejść? xD
Sykulski ogłasza kolejną konferencję, tym razem w Kielcach. Co ciekawe - patronatem została konfederacja (xD) oraz polski sejm (WTF?)
#ukraina
Sykulski ogłasza kolejną konferencję, tym razem w Kielcach. Co ciekawe - patronatem została konfederacja (xD) oraz polski sejm (WTF?)
#ukraina
Jakiś czas szukam japońskiego auta, niestety mam sporo problemów z racji wzrostu i często po prostu jest średnio wygodnie (np. Celica V) lub nawet nie wejdę do środka (np. Prelude V, serio, tyle miejsca co w Miacie NA kolegi do której wsiadałem). Zacząłem patrzeć na większe auta, myślałem o Imprezie GT (pierwsza generacja), tylko czystych egzemplarzy nie ma w rozsądnych cenach.
Ostatnio przejechałem się wyżej wspominanym Accordem, i szczerze mówiąc całkiem mi się spodobał. Oglądałem ich kilka, większość kosztuje 17-21k. Obecnie rozważam zakup sztuki za 27k, po pełnym remoncie silnika i konserwacji podwozia w zeszłym roku. Auto praktycznie fabryczne, oprócz usuwania znaczków (które na pewno bym przywrócil) oraz sportowe zawieszenie (dobrej firmy, nie biedagwint do szurania po asfalcie) - na tym mi zależy, chcę mieć auto jak najbardziej czyste i fabryczne, w takim stanie mam zamiar je też utrzymać.
#honda #accord #typer #jdm #motoryzacja
* 1998-2002
* H22A7, 212 km 222 Nm
* fabryczny torsen
* względem zwykłego accorda jest mocno odchudzony (> 100kg), sztywniejszy i ma wnętrze z recaro
Jak sprawuje się ten samochód pod względem regularnych kosztów utrzymania i dostępności części?
Komentarz usunięty przez autora
Jak sobie chcesz, fakt jest taki, że wsiadałem do Prelude V ze dwa tygodnie temu. Głową zahaczałem o sufit a nogi kompletnie mi blokowały kierownicę.
Komentarz usunięty przez autora
Już nie mówiąc o tym, że wzrost się różnie rozkłada, jeden ma dłuższy tułów a inny nogi i po prostu nie ma uniwersalnego standardu. Co do wagi, to ważę znacznie mniej od Twojego kolegi.
Komentarz usunięty przez autora