Wpis z mikrobloga

Rozważam zakup samochodu.
Jedną z marek jest bmw.
Wymagania, to nie starszy niż 2010, hatchback.
Kwota 20-30 tys max.
Coś polecicie?
Generalnie w tej kwocie to seria 1.
Na razie gubię się w oznaczeniach tych samochodów jak i ich silników.
Głównie zależy mi na małej awaryjności. Pojemność nie ma znaczenia.
Krótkie trasy po 2-3km, Taki typowy po mieście.

Dzięki.
#bmw
  • 37
  • Odpowiedz
@Igor_x: tylko anglika 540i ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Przedliftowe 523i to 2.5l R6 - ale bardzo osłąbione. Przedliftwa odradzam bo brzydszy i elektryke ma nieco starszą. Jedynie 2.8l model był dobry z końców produkcji rpzeldifta. Ogólnie z R6 szukaj nieemal zawsz epolifta, 525i to takie minimum w tym aucie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ale 530i ma lepsze hamulce itp.
sorek - @Igor_x: tylko anglika 540i ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Przedliftowe 523i to 2.5l R6 - ale...

źródło: comment_1593361053qOyoxjImMFifni7nG3YZuy.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Igor_x: E60 ODRADZAM ewentualnie 550i bo to najlepszy z tych silników V8. Wszystko inne to straszna kupa i totalnie odradzam. Elektryka, silniki, osprzęt i wygląd (subiektywne).

Przeróbka koło 5k w E39, nie wiem jak E60
  • Odpowiedz
@sorek:
Znowu napiszę, że nic nie wiem.
Jesteś dużym fanem tej marki. Mimo hejtu u nas, plus zmiany ich logo na lgbt itd.
Z tego co do tej pory napisałeś, to jedynie słusznym modelem, jest buda z silnikiem 3 litry w benzynie.
:)
  • Odpowiedz
@Igor_x: albo e39 540i które również jest genialne ;) Ale tak, rozsądnie cena jakość to 525i albo 530i - w to warto iść jak nabardziej :D
  • Odpowiedz
@sorek:
Zmierzam do jednego.
Ważny jest dobry silnik + skrzynia.
Które modele, nie licząc starszych e87 w benzynie, są warte zakupu.
Żonę pomijam.
Budżet do 15 tys max
  • Odpowiedz
@Igor_x: w kolejności:
E39: 540i / 530i / 525i / 535i
E38: 740i / 728i / 735i (najlepiej albo polift z 99 albo starsze z 97).
E9X: 330i

I w sumie tyle, czy automat czy manual bez różnicy :) Wszystkie raczej pancerne
  • Odpowiedz
Sandero


@Igor_x: to będzie jak przesiadka na prom kosmiczny w kwestii prowadzenia

Zdecyduj się czego szukasz, bo jak raz pytasz o dużą limuzynę z V8, a drugim małego kompakta z manualem i 1.6 to te auta mają niewiele wspólnego
  • Odpowiedz
@sorek:
Amory z tyłu do wymiany.
Silnik umyty. Nic nie widać

Aku był słaby, bo podobno komis miesiąc zamknięty i świeciły się kontrolki. Facet tłumaczył, że tarcze muszą się dotrzeć, bo zaruścialy. Nie wiem, ale taki ABS to raczej nie powinien się świecić.
Czujnik lakieru nie wykrył nic nigdzie niepokojącego.
Wszystko na zewnątrz jak i słupki i kielichy amorów w normie
Igor_x - @sorek:
Amory z tyłu do wymiany. 
Silnik umyty. Nic nie widać 

Aku był ...

źródło: comment_15936824249GD1f6eGiWtqh5DIy1owM8.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz